Prema istraživanju tržišta tvrtke RBC/ChangeWave, interes za kupovinu iPada veći je nego što je bio onaj uoči predstavljanja iPhonea 2007. godine
Netom prije nego što je iPhone stigao na tržište, tri posto ispitanika reklo je da je vrlo zainteresirano za kupovinu tog uređaja, a šest posto izjavilo je da je donekle zainteresirano za iPhone. Danas, mjesec dana prije dolaska iPada na tržište, četiri posto ispitanika vrlo je zagrijano za kupovinu, dok je čak devet posto donekle zainteresirano za Appleovo tablet računalo.
Naravno, jedan od razloga za ovo je vjerojatno i činjenica da je iPhone prije dolaska u dućane bio relativno nepoznat proizvod, dok je sada riječ o jednom od najpopularnijih telefona na tržištu, što sigurno potiče i interes za iPad. Ipak, s obzirom na činjenicu da iPad stvara novu kategoriju uređaja i nipošto nije nešto bez čega ne možete (barem ne u ovom trenutku), ovi rezultati pokazuju da bi prodaja iPada mogla od samog početka krenuti jako dobro.