Analitičari tržišta izvještavaju da Appleov online dućan iTunes ima udio od 25 posto u ukupnoj prodaju glazbe na tlu SAD-a, a što se tiče digitalne distribucije, njegov udio se zaustavio na 69 posto
Prema podacima analitičara NPD MusicWatcha, digitalna distribucija glazbe trebala bi doseći klasične načine distribucije već sljedeće godine. CD je i dalje najpopularniji medij za nabavku glazbe, no njegova prodaja ove godine trebala bi opasti za otprilike 20 posto, dok bi se rast digitalne distribucije glazbenih naslova trebao kretati u jednakom postotku.
U prvoj polovici 2009, NPD je zabilježio udio prodaje glazbe na CD medijima od 65 posto, dok je digitalna distribucija glazbe imala udio od 35 posto. Samo za usporedbu, tijekom 2007. udio digitalne distribucije glazbe iznosio je 20, a prošle godine dostigao je 30 posto.
iTunes je, prema podacima NPD-a, daleko na prvom mjestu na tržištu digitalne distribucije glazbe s udjelom od 69 posto, a slijedi ga Amazon s udjelom od osam posto.