Appleov dućan za prodaju glazbe online premašio je 25 milijardi prodanih pjesama u manje od deset godina postojanja
iTunes, koji sada u ponudi ima i digitalne knjige, igre, aplikacije, časopise, filmove i TV serije, i dalje dominira distribucijom glazbenog sadržaja na internetu. Prošle je godine preko njega prodano 69 posto sve digitalne glazbe u Sjedinjenim Državama.
U ukupnoj prodaji iTunes drži 29 posto, što znači da prodajom nadmašuje i divovske trgovačke lance poput Walmarta i Targeta.
Ne čudi stoga što je za Apple postao značajan izvor prihoda - tek nešto manje od 3,7 milijardi dolara (oko 21,8 milijardi kuna) u zadnjem prošlogodišnjem tromjesečju, 22 posto više nego u istom razdoblju godinu prije.
Korisnici s iTunesa u prosjeku svake minute skidaju više od 15 tisuća pjesama, odnosno 21,6 milijun dnevno. Otprilike više prodaju u 12 sati nego obična trgovina u prvih pet mjeseci, piše Billboard. Rastu je svakako pomogao i svojedobni uspjeh iPoda, a koristi ima i od uspona iPhonea i iPada.
U katalogu trenutno ima 26 milijuna naslova velikih i nezavisnih izdavačkih kuća, kao i pjesme koje izvođači sami izdaju putem servisa TuneCore i sličnih. Ima 435 milijuna aktivnih korisničkih računa.
Phillip Lupke, sretni kupac koji je kupio 25-milijarditu pjesmu, dobio je poklon karticu za iTunes vrijednu 10 tisuća eura (oko 75 tisuća kuna). Zanima vas što je kupio? 'Monkey Drums (Goksel Vancin Remix)' Chasea Bucha