Potrošači su, kažu u tvrtci Nielsen, povezaniji no ikad, sadržaj i brendovi su im dostupniji no ikad, kao i mogućnosti interakcije s njima. Sve zahvaljujući širenju digitalnih uređaja i platformi
Za većinu potrošača u SAD-u digitalno je postalo dijelom svakodnevice. Toliko da je prošle godine Oxfordski rječnik i službeno uvrstio izraz digital detox (digitalna detoksikacija, digitalno čišćenje) kako bi opisao razdoblje tijekom kojeg se netko uzdržava od korištenja uređaja poput pametnih telefona i računala.
Potrošači su, kaže Nielsen u uvodu izvješća o svom istraživanju (provedenom na 2.020 odraslih stanovnika SAD-a) za veljaču ove godine, povezaniji no ikad, sadržaj i brendovi su im dostupniji no ikad, kao i mogućnosti interakcije s njima. Sve zahvaljujući širenju digitalnih uređaja i platformi.
Na djelu je medijska revolucija koja zamagljuje definicije tradicionalnih medija. Što je pokreće?
Istraživanje je pokazalo kako potrošači imaju puno digitalnih uređaja.
Većina domaćinstava u SAD-u posjeduju televizore visoke razlučivosti (HDTV), računala s pristupom internetu i pametne telefone. Potroše mjesečno prosječno 60 sati konzumirajući raznovrsne sadržaje na zaslonima različitih vrsta i veličina.
Na raspolaganju im je i više načina kako i kada mogu doći do sadržaja. U tome posebnu ulogu imaju pametni telefoni, na koje se sve češće oslanjaju za istraživanje prije kupovine i usporedbu cijena.
A pametni telefoni, zajedno s tabletima, mijenjaju i način kako se Amerikanci prepuštaju svojoj omiljenoj zabavi - gledanju TV-a. Koriste ih ne samo kako bi pratili program, već i doznali više o likovima, rasporedu prikazivanja i tome slično.
Gotovo dvije trećine (64 posto) ispitanika koristi društvene mreže i medije barem jednom dnevno putem PC-a, a 47 posto to čini pomoću pametnog telefona.
Ne čudi stoga što su pametni telefoni na vrhu popisa uređaja koje planiraju nadograditi u idućih godinu dana (trećina ispitanika gledano ukupno, 49 posto u dobnoj skupini između 18 i 24 godine).
Pogledajte cijelo izvješće: Nielsen - The Digital Consumer - February 2014