TEHNO SAVJETI

Kad se uopće počne zarađivati na TikToku? Odgovor bi vas mogao iznenaditi

24.07.2022 u 15:15

Bionic
Reading

Više je načina kako doći do prihoda putem popularne video platforme. I ne, ne morate imati desetke milijuna pratitelja kako bi to bilo moguće

TikTok je zadnjih godina bilježio dramatično brz rast. Tijekom prošle godine premašio je milijardu mjesečno aktivnih korisnika.

Stoga ne čudi što je uz njega stasala nova generacija digitalnih zvijezda kao što su Charli D'Amelio i Addison Rae Easterling, koji su slavu uspješno unovčili i stvorili poslovna carstva.

Ali, ne moraju vas pratiti milijuni obožavatelja kako biste počeli ostvarivati prihod i zaradu na toj popularnoj video platformi. Više je načina kako to možete učiniti. Evo pregleda nekoliko njih.

Prihodi izravno od TikToka

TikTok nudi ugrađene alate za monetizaciju, među kojima su poseban fond za tvorce sadržaja, značajka koja omogućuje plaćanje napojnice, pretplata na streaming i virtualni pokloni koji mogu biti pretvoreni u novac.

Kako biste dobili pristup spomenutom fondu morate biti stari barem 18 godina, imati najmanje 10 tisuća pratitelja i zabilježiti sto tisuća i više pregleda videa u razdoblju od 30 dana.

Za primanje poklona tijekom prijenosa uživo morate imati barem 18 godina i najmanje 1000 pratitelja. U drugim video zapisima vrijedi isto dobno ograničenje, ali pratitelja mora biti barem sto tisuća.

Što se napojnica tiče, uz 18 godina morate imati barem 100 tisuća pratitelja.

Teško je predvidjeti koliko bi svaki od tih alata mogao donijeti jer iznosi ovise o nizu čimbenika, kao što su broj pregleda videa, razina interakcije, lokacije pregleda...

Suradnja s brendovima, trgovcima i tehnološkim platformama

Već s nekoliko tisuća pratitelja možete postati zanimljivi za oglašavanje. Primjerice, influenserica Jalyn Baiden s oko 19 tisuća pratitelja ubire oko 26 tisuća američkih dolara od sponzora, sponzorskog sadržaja i partnerskog (affiliate) marketinga.

Sponzorirani izazovi

Do novca je moguće doći i sudjelovanjem u sponzoriranim izazovima, posebno popularnim među trgovcima glazbom.

Takvi izazovi omogućavaju diskografskim kućama, izvođačima i brendovima objavu natječaja u kojima od korisnika traže izradu videa u kojem se pojavljuje određeni proizvod ili se koristi neka pjesma, piše Business Insider.