Na Visokom učilištu Algebra od 20. – 22. listopada održao se trodnevni događaj za sve ljubitelje STEM područja, primarno namijenjen djeci i mladima od 13 do 19 godina, i to potpuno besplatno
Festival je dio projekta 'STEM akademija' sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda i Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske. Projekt provodi Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI) u suradnji s Institutom za razvoj obrazovanja, Visokim učilištem Algebra i Rudarsko-geološko-naftnim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu.
Službeni početak festivala bio je u četvrtak, 20. listopada, kada se održao panel na temu 'Sadašnjost i budućnost STEM-a u obrazovanju' kojim su se otvorila brojna pitanja vezana uz važnost i razvoj STEM područja u formalnom i neformalnom obrazovanju u Hrvatskoj.
Kroz sljedeća dva dana, STEM festival okupio je brojne predavače i izlagače, koji su na, zanimljiv i interaktivan način posjetiteljima pokušali približiti trendove i zanimljivosti iz STEM područja.
Sudionici festivala, imali su prilike naučiti kako izraditi vlastitog PizzaBota; mjerili su radioaktivnost stvari oko njih; učili su o kriptografiji te životu postanka na Zemlji; učili su o fizici i atomima; a veliki hit bili su pokusi iz kemije uz još mnoštvo zanimljivog i edukativnog sadržaja.
Opće je poznato kako prema STEM područjima postoji stereotip kao zahtjevnim i teškim, a cilj festivala bio je dokazati upravo suprotno. Štoviše, kroz razne demonstracije, interaktivne radionice i sadržaj približiti matematiku, znanost, tehnologiju i inženjerstvo kao važna i zanimljiva područja čija je primjena vrlo široka. Također, Hrvoje Balen, suosnivač i član uprave Visokog učilišta Algebra, u čijim je prostorima održan festival, nadodaje: 'Ovladavanje i primjena temeljnim znanjima iz prirodnih i tehničkih znanosti potrebna je svim generacijama mladih, bez obzira kuda će ih odvesti budućnost u kasnijoj, profesionalnoj fazi života.'
Festival je, kroz ukupno dva dana, posjetilo preko 1.000 ljudi. Najviše je bilo djece i mladih koji su dolazili u grupi pod pratnjom učitelja, neki su dolazili s roditeljima, neki sami, a bilo je i onih malo starijih posjetioca koji su došli pogledati određena predavanja i izlaganja.