Kako pretvoriti klikove u noćenja, kako komunicirati prema mlađim generacijama, što je učinkovita online kampanja? Odgovor na ova, ali i brojna druga pitanja koja zanimaju turističke djelatnike dati će više od 30 profesionalaca digitalnog marketinga u turizmu, koji će se 9. i 10. travnja okupiti u Opatiji, na drugom izdanju konferencije Internet Adria
Riječ je o konferenciji koja je namijenjena turističkom sektoru: svima onima koji svakodnevno promoviraju svoje hotele, vile, kampove i destinacije i suočavaju se s brojnim izazovima digitalnog marketinga koji se mijenja iz dana u dan.
- Kroz dva dana i više od 40 praktičnih predavanja i radionica obraditi ćemo različite teme koje će turističkim djelatnicima dati uvid u novosti koje su se u segmentu digitalnog marketinga dogodile u posljednjih godinu dana. Cilj nam je da svaki polaznik dobije konkretna rješenja, koja će koristiti u planiranju budućih kampanja, komunikacije i prodaje, rekao je direktor konferencije Adriano Požarić.
Na konferenciji među brojnim predavačima stižu i predstavnici Expedie, Booking.com, hotelkit, Sojern, ReviewPro i mnogih drugih svjetskih kompanija s kojima se hotelijeri i turistički profesionalci sve više susreću u svakodnevnom poslovanju. Tu je i jedan od vodećih Instagram influencera s više od 500 tisuća pratitelja, Feđa Salihbašić, te brojni hrvatski stručnjaci koji su se specijalizirali za digitalni marketing.
Neke od tema koje će se obraditi na konferenciji Internet Adria su Growth Hacker Marketing, influenceri i Instagram, kako putuju Millenialsi i kako donose odluke, što je dobra internet stranica i kako bolje prodavati putem vlastite stranice, učinkovito oglašavanje na Facebooku, video sadržaj, cyber kriminal, povratne informacije od gostiju i brojne druge.