Nadolazeća prilagodba poslovnim korisnicima mnoge je dosadašnje korisnike prilično zabrinula
Pomutnja dolazi uslijed nedavno najavljenih promjena koje će Facebooku (vlasniku WhatsAppa) omogućiti da zaradi na inače besplatnoj aplikaciji.
Prva velika nadogradnja omogućuje kompanijama da komuniciraju s korisnicima, što uključuje prodaju i reklamiranje putem popualrnog appa.
WhatsApp Business?
Počelo je testiranje alata za WhatsApp Business, novu iteraciju WhatsAppa napravljenu za male kompanije, a Facebook planira razviti i verziju za veće poslovne korisnike koji funkcioniraju na globalnoj razini. Aplikacija WhatsApp Business trenutno je potpuno besplatna, no Facebook najavljuje da će ju u budućnosti naplaćivati.
'Svakog dana našu uslugu koristi preko milijarda ljudi kako bi ostali u kontaktu s obitelji i prijateljima. S vremenom sve veći broj korisnikakoristi aplikaciju kako bi komuniciralo s kompanijom do koje im je stalo' piše u blogu WhatsApp.
'Brojni kontakti ostvaruju se svakog dana, bilo to zato jer netko naručuje kolače u lokalnoj slastičarnici ili kupuje odjeću u uobližnjem dućanu s odjećom. Način na koji se ovo odvija u WhatsAppu je prilično rudimentaran. Velike kompanije će moći koristiti naša riješenja kako bi korisnicima ponudili korisne podsjetnike poput vremena letova, termina dostave i još mnogo toga drugog'.
Svijet bez reklama
Ova objava je, naravno, stvorila strahove oko skorašnje navale reklama na WhatsApp, no utješna je okolnost ta što će obični korisnici komunikaciju s onim poslovnima prvo trebati dozvoliti. Premda opcija blokiranja kompanija na vašem WhatsAppu ne znači da one nikad neće doći, kompanija je više puta naglasila da one 'smetaju u komunikaciji'. Ova izjava, doduše, donesena je prije nego što je WhatsApp završio u rukama Facebooka.