Kineski div e-trgovine 11. studenog ima veliku rasprodaju. Prošle godine američki Cyber Monday pojeli su za doručak, s prometom od 19,1 milijardi renminbija (oko 112 milijardi kuna) naspram 1,46 milijardi dolara (oko 8,6 milijardi kn). Ove su godine još bolji
Naime, kako piše The Next Web, Alibaba je do prošlogodišnjeg rezultata došao za otprilike 12 sati.
U prvih šest minuta nakon ponoći, kad je po lokalnom vremenu rasprodaja krenula, Kinezi su potrošili milijardu renminbija (oko 967 milijuna kuna). Lani im je za to trebalo 37 minuta.
U prvih sat vremena zabilježene su transakcije vrijedne više od šest milijardi rembija (oko šest milijardi kuna), od čega pola na modu. M-kupovina u prve četiri minute zabilježila je sto milijuna renminbija (oko 96,7 milijuna kuna) prometa.
U rasprodaju se uključilo više od 20 tisuća trgovaca ponudivši velike popuste na proizvode u rasponu od elektronike i kućanskih uređaja do odjeće.
Najbolje je išlo kineskom proizvođaču pametnih telefona Xiaomiju, koji je do 100 milijuna renminbija (96,7 milijuna kuna) prodaje došao za cigle tri minute, a bio je prvi koji je dosegao 500 milijuna renminbija (oko 464 milijuna kuna). U samo dvije minute prodao je 110 tisuća modela Mi-3
Za Alibabu se, inače, priča kako bi mogao krenuti u javnu ponudu dionica. Kako je procijenjena vrijednost tvrtke oko 190 milijardi dolara (1,1 bilijun kuna), mogao bi to biti najveći tehnološki IPO od Facebookovog.