JOŠ UVIJEK RASTU

Koristite li Snapchat? Iznenadili su i novim opcijama i poslovnim rezultatima!

11.05.2017 u 15:24

Bionic
Reading

Snap - donedavno poznat po punom nazivu Snapchat i ulasku u svijet hardvera posebnim naočalama nije impresionirao svojim prvim poslovnim rezultatima otkako su postali javna tvrtka. Rast korisnika se usporio, a tvrtka još uvijek posluje s gubicima. Ipak, krajnji korisnici imaju razloga za veselje jer nova nadogradnja za mobilnu aplikaciju donosi niz korisnih dodataka

Investitori nisu bili zadovoljni usporavanjem rasta korisnika Snapchata. U proteklom kvartalu servisu se pridružilo tek osam milijuna novih dnevno aktivnih korisnika, što je solidan 36-postotni rast u odnosu na isto razdoblje lani. Ipak, investitori ne gledaju i taj potonji podatak već u činjenicu da je rast dnevno aktivnih korisnika ranije iznosio 52 posto.

Postojeći korisnici Snapchata su prema istraživanjima App Annie zapravo vrlo lojalni i ne koriste konkurentske servise, no privlačenje novih postaje sve većim problemom. Facebook tu igra vrlo opaku igru i dorađuje ideje koje su premijeru imale upravo na Snapchatu.

Snap je u konferencijskom pozivu za poslovne rezultate izjavio i kako njihovi korisnici troše prosječnih 30 minuta dnevno unutar aplikacije, što je plodno tlo za oglašavanje. To potencijalno znači da će Snap poslovati s gubitcima još niz kvartala, no bude li se pošten - tvrtka jest upozorila potencijalne investitore da možda nikad neće ni ostvariti profitabilnost: 

No, CEO Snapa, Evan Speigel kao da ne shvaća konkurenciju dovoljno ozbiljno. Na pitanje o navali Facebooka na njihove značajke, Spiegel je tek izjavio sljedeće: 

Samo zato što Yahoo ima kućicu za pretraživanje ne znači da su postali Google

U međuvremenu korisnici Snapchata mogu uživati u novitetima koji ovih dana stižu u mobilnu aplikaciju na svim podržanim platformama. Od najistaknutijih opcija vrijedi spomenuti mogućnost da poruke i fotografije koje je korisnik poslao ostanu na zaslonu duže vremena, umjesto da su tu tek desetak sekundi. 

Novo izdanje aplikacije donosi i mogućnost staviti video u petlju, a posebno je fora opcija Magic Eraser. Njom korisnici mogu 'magično' izbrisati dijelove fotografije uz solidne rezultate (ručna obrada u Photoshopu baš i nije neko rješenje za mobilne potrebe pa je ovaj dodatak više no koristan). Od noviteta tu je i Emoji Brush kao dodatak kojim se može crtkarati emotikonima po fotografiji. 

Tko kod želi trajniji prikaz kakvog snapa treba tek dodirnuti ikonicu tajmera u dnu liste alata. Korisnici mogu odabrati trajanje između jedne i 10 sekundi, a tu je i simbol za beskonačnost. Međutim čak i po odabiru potonjeg valja imati na umu da će primatelj moći gledati snap samo jednom - do trenutka kada ga zatvore. 

Alatna kutija sa simbolom škara sad krije Magic Eraser. Za korištenje je tek potrebno odabrati alat i prešarati dio slike koji se želi izbrisati. Rezultati su ok za mobilne potrebe (snapovi) i najbolji su kada je segment koji se želi brisati okružen uniformnom teksturom.

Crtkaranje emotikonima je dostupno u alatnoj traci s ikonicom olovke. Umjesto samih boja kista korisnik Snapchata tu sad može odabrati i simbol emotikona te nastaviti crtkarati s njihovom teksturom. 

Snap