U budućnosti bi upit za pretraživanje trebao moći dinamički prikazati prilagođenu web stranicu kao odgovor
ChatGPT je dobio vlastitu internetsku tražilicu, probijajući se na tržište kojim je desetljećima dominirao Google. ChatGPT Search trebao bi omogućiti dobivanje najnovijih informacija dostupnih na webu.
Mnogi rezultati upita izgledaju poput onih koje biste mogli pronaći u standardnom Googleovom pretraživanju. Na primjer, upit 'kineska hrana' donosi popis recenzija obližnjih restorana, dok pretraživanje savjeta o odmoru u Kostariki proizvodi blogove o putovanjima i popise hotela, piše Fortune.
Fokus je na pružanju informacija u stvarnom vremenu. Alat zatim sažima te informacije i navodi odakle potječu.
OpenAI je osigurao nekoliko ugovora s medijskim tvrtkama kao što su The Atlantic, The Wall Street Journal i Vox kako bi njihov sadržaj uključio u rezultate pretraživanja.
Glavni izvršni direktor OpenAI-ja Sam Altman uvjeren je kako će ChatGPT Search značiti poboljšanje trenutnih formata pretraživanja, posebno za upite koji zahtijevaju složenije istraživanje. U budućnosti bi upit za pretraživanje trebao moći dinamički prikazati prilagođenu web stranicu kao odgovor.
ChatGPT Search koristi druge tražilice kako bi pojačao svoje rezultate pretraživanja. Jedna od njih je Microsoftov Bing. Nije poznato koje su još tražilice uključene u projekt, ali su iz OpenAI-ja poručili kako će koristiti mješavinu tehnologija pretraživanja za isporuku rezultata.
Startup Perplexity, uz podršku Jeffa Bezosa, također ima tražilicu s umjetnom inteligencijom. predstavlja sebe kao AI tražilicu. Google također koristi svoj model velikog jezika Gemini za vlastite rezultate pretraživanja, kako bi sažeo sadržaj koji bi se obično pojavio unutar poveznica koje navodi kao rezultate pretraživanja.
ChatGPT je dosad napravio vrlo marginalan napredak u smanjenju Googleovog tržišnog udjela od oko 91 posto na tržištu tražilica.
Istraživanje na 1.300 ljudi koje je u rujnu provela investicijska tvrtka Evercore otkrilo je kako je osam posto ispitanika odabralo ChatGPT umjesto Googlea kao tražilicu, što je povećanje u odnosu na jedan posto u lipnju.
Procjenjuje se kako tržište pretraživanja interneta vrijedi 175 milijardi američkih dolara. Googleu je i dalje to glavni izvor prihoda.
Prema podacima iz kolovoza ove godine, ChatGPT je imao 200 milijuna korisnika tjedno, otprilike 800 milijuna mjesečno. Perplexity je zabilježio 10 milijuna aktivnih korisnika mjesečno od veljače.