HARDVER I ZAJEDNICA

Kutinski White Shark na Infogameru predstavio svoju viziju za gejming periferiju i ekologiju

10.11.2023 u 13:01

Bionic
Reading

Nesvakidašnja vizija hrvatske kompanije uključuje snažnu podršku gejming industriji, kao i brigu za društvenu zajednicu i okoliš

Tvrtka Šmit Electronic sa svojim brendom White Shark na Reboot Infogameru izrazila je podršku industriji videoigara i opreme za gejming te brizi za okoliš, zaštitu prirode i društveno odgovorne projekte.

Prvog dana sajma na konferenciji za medije predstavili su novosti u poslovanju, novu paletu proizvoda za gejming te projekte financijske podrške zaštiti morskih pasa i okoliša, stipendiranja učenika i studenata u game developmentu, kao i edukaciji o sigurnosti, tj. o opasnostima interneta i društvenih mreža, ali i o odgovornom influencanju.

White Shark je kao distributer računalne i opreme za gejming, uz pažljivo odabran portfolio proizvoda i dobru distribuciju u gotovo cijeloj Europi, s preko 50 influencera prošle godine postao idejni začetnik i sponzor mnogih društveno odgovornih projekata, što je potvrdio i organizacijom nekoliko panel rasprava u sklopu ovogodišnjeg Infogamera o temama od šireg društvenog značenja.

Jedna od njih bila je 'Brinimo jedni o drugima', što je samo jedan od projekata na kojima radi White Shark u sklopu inicijative 'Let's care about each other', a na su Infogameru obznanili i donaciju od 100.000 dolara za zaštitu morskih pasa i njihovog okoliša. Kako se brend zove White Shark, zaštita morskih pasa bila je, kažu iz kompanije, sasvim logična, osobito uzimajući u obzir činjenicu da je već 70 posto od 66 vrsta koje žive u Mediteranu ugroženo te da čovjek godišnje ubije oko 100 milijuna morskih pasa.

U ovoj kampanji sudjeluju i ambasadori White Sharka - plivačka maratonka Dina Levačić, profesor, novinar, ekolog i influencer Domagoj Jakopović Ribafish, Vanja Peleš, svjetski prvak u ronjenju na dah, i drugi. White Shark je time postao i službeni donator najveće svjetske organizacije za zaštitu okoliša, International Union for Conservation of Nature, s fokusom na zaštitu morskih pasa.

Šmit Electronic, kao i White Shark, osnovao je Stjepan Šmit, a od 1994. do danas od male softverske tvrtke u Kutini stvorio je gejmerski brend na domaćem i širem regionalnom tržištu. Gejming danas čini više od 50 posto njihove prodaje, pa je 2016. nastao White Shark.

Kompanija će, kažu voditelji, za nekoliko mjeseci pokrenuti još jedan brend pod nazivom Barracuda. Šmit je naglasio da na ovogodišnjem sajmu Infogamer White Shark nastupa četvrti put, a uz predstavljanje aktualne ponude i nadolazećih noviteta, organizirali su i sudjeluju na tri panela - o opasnostima interneta i društvenih mreža, mogućnostima obrazovanja u razvoju računalnih igara te o zaštiti okoliša i očuvanju našeg okruženja.

  • +14
White Shark na Reboot Infogameru Izvor: Licencirane fotografije / Autor: White Shark

Za narednu godinu najavili su još jednu kampanju pod radnim nazivom 'Play responsible'. 'Cilj je svega dodatno se predstaviti široj društvenoj zajednici, za što je Infogamer, kao jedan od najvećih sajmova u regiji, ali i svijetu, odlična platforma', komentirao je Šmit.

White Shark se putem svoje kampanje 'Let's care about each other' brine o zaštiti okoliša, podržavajući i organizirajući akcije čišćenja mora i obale. 'Obavezujemo se izbaciti i plastiku iz svih pakiranja i uvesti u asortiman sve više proizvoda od reciklirane plastike. Krajem godine već nam stižu prve torbe za laptop i ruksaci napravljeni od recikliranih boca', poručio je Šmit.