WEB::INDUSTRIJA 2013.

LogIT odnio Masterweb za svoj Estee.hr

03.04.2013 u 12:26

Bionic
Reading

Ocjenjivački sud nije zadovoljan hrvatskim turističkim web stranicama jer im, kako ističu, nedostaje vrhunski 'user experience'

Na sajmu 'Web::INDUSTRIJA 2013 - Puni i van sezone' koji se održava u Zagrebu održana je dodjela Masterweb nagrada u kategoriji Web turizam 2013. Na natječaj su se mogli prijaviti svi izvođači turističkih web projekata, tvrtke za internetski marketing, web poduzetnici koji su željeli pokazati svoje turističke web projekte, tvrtke za izradu web stranica, novi neafirmirani projekti, stari projekti koji već odlično funkcioniraju te postojeći web projekti kojima treba promocija.

Prijavilo se čak 57 različitih projekata od kojih je ocjenjivački sud u sastavu Gordana Mlađenović (Ilirija d. d.), Ida Pandur (iSTUDIO), Mihovil Barančić (predsjednik Cranea) te Robert Slavečki (AXIOS, Hrvatska) morao odabrati najbolje.

Pobjednikom natječaja proglašen je projekt pod imenom Estee.hr, tvrtke izvođača LogIT iz Zagreba, a nagradu je u ime tvrtke preuzeo Marko Redelić. LogIT je tvrtka koja se bavi izradom modernih i tehnički naprednih web stranica, web programiranjem i internet marketingom, a postoji još od 2002. godine.

'Pobjednička web stranica www.estee.hr imala je najmoderniji i vizualno najljepši dizajn od svih prikazanih, solidan nivo kvalitetnog sadržaja o destinacijama, integriranost s društvenim mrežama, direktnu chat komunikaciju s posjetiteljima te dosta dobar sustav bukinga', pojasnio je odabir žirija Mihovil Barančić.

Masterweb nagrada trebala se dodijeliti trima najboljim izvođačima web projekata u kategoriji Web turizam 2013. Ocjenjivački odbor nije bio zadovoljan ostalim radovima pa su jednoglasnom odlukom donijeli zaključak da će biti dodijeljena samo jedna Masterweb nagrada i to za najboljeg izvođača s najvišom ocjenom, pobijedio je LogIT.

'Sudeći prema prijavama na ovaj natječaj, hrvatske turističke web stranice, u pravilu, kronično boluju od nedostatka inovativnosti, lošeg kopiranja svjetskih web uspješnica, anemične vizualne prezentacije, lošeg copywritinga, statičnih i nezanimljivih fotografija, manjka kvalitetnih, akcijskih, videosadržaja i prečesto loše integracije sa socijalnim mrežama. Jednostavnije rečeno, hrvatskim web stranicama, govoreći današnjim suvremenim 'web rječnikom' redom nedostaje vrhunski UX - vrhunski 'user experience'', pojasnio je Robert Slavečki na kraju.