Mass Effect: Andromeda ne predstavlja novi početak trilogije, no ono što smo upravo čuli o veličini igre čini je jednom od najvećih u serijalu. Štoviše, producent Mike Gamble smatra da je ovo najveći projekt u BioWareovu opusu
U najnovijem intervjuu za Game Informer, Gamble je rekao kako 'je ovo najveći projekt na kojem smo ikad radili po pitanju sadržaja. Iako imate velik broj mjesta koje možete posjetiti, ono što želimo je da ih zapamtite nakon što krenete svojim putem'.
Smanjen broj ekrana za učitavanje ide rukom pod ruku s gore spomenutim koncentriranjem na radnju, pogotovo u područjima koja su u prošlim nastavcima služili za hrpu usputnih zadataka - potez koji Gamble tvrdi da će 'igru učiniti zanimljivijom' od standardnih zadataka 'sakupljanja i donošenja predmeta'.
Što se većih područja tiče, Gamble je dao okvirnu ideju što očekivati. 'Bit će susreti temeljeni na borbi, slagalicama, naraciji iliti priči koji će dodati dubinu glavnoj priči.'
Mass Effect Andromeda najavljena je za ožujak iduće godine i to na PlayStation 4 i Xbox One.