Mazda MX-5
Izvor: Promo fotografije / Autor: mazda
Mazda MX-5
Izvor: Promo fotografije / Autor: mazda
Premalo je roadstera na ovom svijetu koji se mogu pohvaliti malom masom, stražnjim pogonom i pristupačnom cijenom. Mazda MX-5 jedan je od ovih automobila, a u posljednjoj generaciji trebala bi postati bolja nego ikad prije
Problem je u tome što još uvijek ništa ne možemo sa sigurnošću tvrditi budući da su poslovično tajnoviti Japanci odlučili novinarima uskratiti mnogo tehničkih detalja.
Jedino što znamo službeno jest to da je novi roadster ukupno 105 mm kraći, 20 mm niži i 10 mm širi uz svega 15 mm kraći međuosovinski razmak. To znači da su prevjesi maksimalno skraćeni. Također nam je poznata arhitektura neovisnog ovjesa s multilinkom straga i dvostrukim potpornjakom sprijeda.
U Mazdi su se pohvalili i nižom ukupnom masom od čak stotinu kilograma, što bi trebalo značiti da će novi MX-5 imati oko 1.000 kilograma.
Perolaki roadster bi, neposredno iza prednje osovine, trebao dobiti dorađeni dvolitreni SKYACTIV-G atmosferski benzinski motor koji pod poklopcem ostalih Mazda razvija 145 KS, no u MX-5 bi trebao biti snažniji. Šuška se da bi Europljani također mogli na izbor dobiti i manji 1.5-litreni benzinski motor.
Za prijenos bi standardno trebao biti zadužen ručni šesterostupanjski mjenjač.
Više detalja imat ćemo uskoro, a do tada uživajte u fotografijama narodnog roadstera.