Zuckerbergova kompanija korisnicima želi olakšati prebacivanje među profilima i osigurati veće brojke za nadolazeće sazive investitora
Meta radi na novoj mogućnosti prebacivanja između računa na Facebooku i Instagramu. Svaki korisik ovih aplikacija moći će skoknuti iz jedne aplikacije u drugu ako su povezali profile putem Metinog centraliziranog sustava Accounts Center. Korisnici će se kad se prijave u aplikaciju moći lako prebacivati među aplikacijama putem menija za profile gdje će moći pronaći sve povezane račune.
Meta korisnike ohrabruje na aktivaciju 'povezanog iskustva' koje ujedinjuje identitet na nekoliko različitih proizvoda. Značajka se trenutno nalazi u stadiju testiranja, a dostupna je u testnoj verziji na iOS-u, Androidu i internetu.
Meta istovremeno pokušava navući korisnike da centraliziraju račune na više aplikacija, koliko olakšava izradu i menadžment većeg broja računa. Korisnici sad mogu stvarati nove račune putem iste prijave. Nova značajka za kreaciju računa također se testira na iOS-u i Androidu.
Dok je bivši Facebook nekad bio protiv korištenja većeg broja različitih profila, sad očigledno mijenja ploču. Razlog je, naravno, vezan uz održavanje konkurentnosti. TechCrunch navodi da Meta nastoji navući čim veći broj ljudi da naprave čim veći broj profila kako bi njezine brojke bile bar približne onima kojima se ponosi TikTok. Rezultat bi, među ostalim, mogle biti 'optimističnije' prognoze na sljedećem sazivu za investitore.
Još jedan razlog zašto Meta korisnike nagovara na otvaranje većeg broja međusobno povezanih profila nastojanja su američkih vlasti da raskomadaju tehnološke divove. Sjedinjenjem većeg broja proizvoda kompanija otežava potencijalnu prodaju Instagrama, WhatsAppa ili VR-a. To je, napominje izvor, ostvarivo uz uvjet da regulatori u SAD-u ikad naprave nešto oko Mete. U slučaju da donesu odredbu po kojoj Zuckerberg mora raskomadati kompaniju, Meta ima opravdanje da su im sustavi povezani te da će zbog ovoga segmentiranje biti skoro nemoguć zadatak.