GAMES FOR WINDOWS

Microsoft će prodavati igre preko preglednika

22.10.2010 u 11:39

Bionic
Reading

Microsoft je odlučio promijeniti način na koji digitalno distribuira igre za računala. Klijent Games for Windows će u studenom biti zamijenjen kupovinom direktno preko internetskog preglednika

Microsoft želi pokazati igračima na računalima da još uvijek itekako misli na njih, a pravi način za to je poboljšanje usluge Games for Windows. Poboljšanje u ovom slučaju znači pojednostavljeno korištenje. Igrači tako mogu kupovati igre koje ima Games for Windows korištenjem istoimenog klijenta, a pritom moraju koristiti Microsoftove bodove kao valutu. To znači da prije kupnje moraju kupiti bodove, a tek onda igru. Bodovi se kupuju u paketima, pa se često može dogoditi da igrač ne potroši sve bodove pri kupnji igre.

Sredinom studenog Microsoft će ponuditi kupovinu igara i preko preglednika. Usluga će zadržati ime Games for Windows, a osim Microsoftovim bodovima, kupovina će se moći izvršiti kreditnim i debitnim karticama. Korisnici koji će imati zalihe Microsoftovih bodova u trenutku lansiranja usluge moći će ih i dalje trošiti na kupnju igara i dodataka.

Games for Windows Marketplace će i dalje biti spojen s uslugom Xbox Live za online igranje s konzolom Xbox 360. Igrači će se moći prijavljivati na Games for Windows s korisničkim imenom na Xboxu Live, ali i s običnom hotmail adresom, čime će im automatski biti otvoreno korisničko ime za Games for Windows.

Uvođenjem kupovine igara preko preglednika Microsoft se neće u potpunosti odreći klijenta jer je on još uvijek pogodan za isporuku velikih datoteka, ali bi dosta materijala trebalo biti dostupno i preko preglednika. Drugim riječima, korisnici će birati i plaćati igre preko preglednika, neke će i preuzimati na isti način, a klijent će služiti za preuzimanje velikih igara i kao zapisnik što je igrač i kada preuzeo.

Tim korakom Microsoft pokušava smanjiti utjecaj koji je zadnjih godina stekla Valveova usluga Steam za digitalnu distribuciju videoigara. Steam nudi složene sustave spajanja i komuniciranja igrača te sustav rangiranja igrača i achievemente povrh same distribucije igara i održavanja svake igre zakrpama i dodacima.