Microsoft i partneri prezentirali su novitete uredskog alata te nove ponude za tvrtke svih veličina. Prvi put je istovremeno dostupna i inačica Officea lokalizirana na hrvatski jezik, a najavljeno je i partnerstvo s HT-om
Office i Office 365 u Hrvatskoj su službeno dostupni od 16. travnja, s novim funkcionalnostima i pretplatničkim modelima.
Osim ažuriranih inačica uredskih alata u klijentskoj i inačici u oblaku, Microsoft je ažurirao i Lync Online, Exchange Online i SharePoint Online. Novi pretplatnički modeli Office 365 omogućuju korištenje dobro poznatih aplikacija na pet različitih uređaja u bilo kojem trenutku, neovisno o lokaciji.
'Jamčimo jedinstveno korisničko iskustvo na računalima, tabletima i pametnim telefonima. Korisnici će optimalno koristiti novi Office na računalima s operativnim sustavom Windows 8.
Office 365 Home Premium namijenjen je privatnim korisnicima, a malim i srednje velikim tvrtkama Office 365 Small Business Premium, odnosno Office 365 Midsize Business Premium.
Sva tri objedinjuju Office 365 Professional Plus i prateće usluge', rekao je Wim Dierickx, voditelj poslovne grupe proizvoda za produktivnost za Srednjoistočnu Europu u Microsoftu.
Sustavom Office 365 trenutno se koristi jedan od četiri Microsoftova poslovna korisnika, moglo se čuti na predstavljanju, a usporedbe radi, lani je taj omjer bio jedan od sedam. Bilježi se, kažu, 150-postotni rast broja malih i srednje velikih tvrtki koje koriste Office 365 u proteklih 12 mjeseci, a istaknuti su i globalni primjeri, među kojima i Toyota, Siemens i McDonald's.
U Microsoftu su uvjereni da će pretplatnički model imati pozitivan utjecaj na korisnike, ali i na tvrtku. Tvrde da je Office 365, po trenutnim prodajnim rezultatima, na pravom putu da postane jedan od najbrže rastućih Microsoftovih proizvoda u povijesti.
Predstavljen je primjer implementacije sustava Office 365 u tvrtki Borovo, čijih 130 zaposlenika koristi sustav elektroničke pošte i alate za produktivnost smještene u računalni oblak.
Borovo je, zbog poslovnih izazova, odlučilo brzo uspostaviti komunikaciju i kolaboraciju između raznih poduzeća u sklopu grupacije Borovo te s vanjskim partnerima.
Među ključnim kriterijima, kako su istaknuli predstavnici Borova, bila je ušteda troškova kako bi se budžet usmjerio na ulaganja potrebna u proizvodnju, trgovačku mrežu i marketing.
'Činjenica da nisu bila potrebna ulaganja u hardver, kao i brza i jednostavna implementacija, uz objedinjeno korisničko iskustvo za sve korisnike, prednosti su koje smo trenutno zamijetili', naglasio je Marko Bilić, voditelj IT sektora tvrtke Borovo.
Microsoft Hrvatska i Hrvatski Telekom najavili su sklapanje strateškog partnerstva koje će HT-u omogućiti nuđenje pretplata na sustav Office 365 malim i srednje velikim tvrtkama kroz Microsoftov program Syndication Partner u Hrvatskoj.
Ovaj partnerski program omogućava dodatno povećanje produktivnosti malih i srednje velikih tvrtki kroz partnersku podršku širokog spektra rješenja i usluga te uređaja, od računala, mobilnih telefona do tableta.
'Ono što razlikuje HT-ovu ponudu Officea 365 od ostatka tržišta jest cjelovitost usluge koju nudi korisnicima. Tako će korisnici uz Microsoftov sustav Office 365, dobiti cjelokupnu lokalnu IT podršku te jednostavnu, brzu i učinkovitu nabavu usluge putem ICT Marketplacea.
Imat će i mogućnost samostalnog upravljanja Office 365 proizvodima i licencama, također putem ICT Marketplacea HT-a', zaključila je Mirela Šešerko, operativna direktorica Sektora za ICT rješenja za poslovne korisnike u HT-u.