Nakon što je početkom devedesetih Mercedes napustio redne motore sa šest cilindara, ovim redizajnom tvrtka se vraća toj konfiguraciji
Mercedes-Benz na salonu automobila u Šangaju predstavio je redizajniranu S-klasu u standardnom te izdanjima Maybach i AMG najavivši povratak rednim šestcilindarskim motorima, a AMG dobio je moderniji četverolitreni V8 umjesto starog motora obujma 5.5 litara.
Tu je i blagi redizajn, mnogo autonomnih funkcija, no najvažniji su ipak motori. Tako sada S-klasa dolazi u izvedbi s trolitrenim (2925 ccm) rednim dizelašem snage 282 KS (S 350 d 4Matic) ili 340 KS (S 400 d 4Matic), dok je za ljubitelje benzinaca na raspolaganju V8 S 560 snage 469 KS i AMG S 63 4Matic snage 612 konja.
Uskoro će stići i redni benzinac obujma tri litre koji će krasiti osnovnu izvedbu, a bit će ugrađivan i u hibridnu izvedbu koja će samo na struju moći prijeći 50-ak kilometara. Za one koje ne brine ekologija u ponudi ostaje Mercedes-AMG S 65 s biturbo motorom V12 snage 630 konja i pogonom na stražnje kotače.
U ponudi će biti sve dosadašnje karoserijske i proizvodne izvedbe - duga, kraća, Maybach (koji će odsad dolaziti u najsnažnijem izdanju S 680) i Pullman, a redizajn je primarno okrenut na interijer, u kojemu je dodan novi upravljač, ambijentalno osvjetljenje u 64 boje i novi zaslon te infotainment sustav.
Od vozačkih pomagala za svaki dan tu je prije svega sustav uparkiravanja i isparkiravanja ako je mjesto toliko usko da vozač inače ne bi mogao izaći iz automobila. Autonomni sustavi su razine 2, što znači da na dobro uređenoj i znakovima bogatoj cesti Mercedes-Benz S-klase može sam voziti što uključuje i kočenje pred zavoj te u gužvi, s time da, naravno, vozač mora držati ruke naslonjene na upravljač kako bi mogao pomoći.
No prema nekim izjavama čelnih ljudi Daimlera jasno se može zaključiti kako tvrtka radi na potpunoj autonomiji za S-klasu, samo je pitanje kad će je dostići. Inače, automobil je predstavljen u Šangaju jer Kina predstavlja najveće svjetsko pojedinačno tržište za Mercedes S-klase, a pogotovo za Maybach.