Nadolazeća robotsko-pješadijska pucačina iz Respawn Studiosa imat će niz noviteta, kompatibilnost s drugim platformama osim Xboxa One i PC-ja te što je najvažnije - revampani sustav igre za više igrača
Jedan od najvećih problema pri igranju videoigara sa strancima njihova je nepouzdanost. I pod time ne mislimo na igre, već na strance. Mnogi od njih imaju svoj plan igre, vjerojatno ih je iživcirala prošla partija, a loš rezultat one koju upravo igrate uzrokovan je njihovim upornim odbijanjem suradnje. Ovo se, kažu iz Respawna, više nebi smjelo toliko često dešavati zahvaljujući novom sustavu matchmakinga.
Tijekom razgovora s glavnim igrinim inžinjerom Jonom Shiringom, Mike Kalas iz Respawna objasnio je kako su povratne informacije dobivene od igrača oblikovale multiplayer u Titanfallu 2 u odnosu na Titanfall 1.
Pored vještine koja se prije svega procjenjuje po broju dobivenih partija i kontinuiranom nastojanju da oba tima uvijek imaju isti broj pravih igrača, u jednadžbu je uračunat i doprinos svakoj partiji. 'U Titanfallu 1 većina vještine određivala se na temelju pobijeđenih partija', rekao je Kalas. 'U Titanfallu 2 stvar je slična - pobjede i gubici i dalje doprinose vašoj razini vještine, no puno smo više koncentrirani i na individualni doprinos svakom meču', zaključio je.
'Ideja je ubrzati napredak skilla pojedinog igrača kako bi čim prije mogao dobiti zanimljivije i izazovnije partije.'
Titanfall 2 izlazi na PC-ju, Xboxu One i PlayStationu 4 28. listopada.