U usporedbi s istim kvartalom prošle godine, rezultati su pokazali kako je ovaj tehnološki div zabilježio rast od 32,5 posto. U prošlom je kvartalu Huawei preskočio Apple
Prema Strategy Analyticsu, konzultantskoj kompaniji koja već desetke godina bilježi i objavljuje poslovne rezultate, Huawei je još jednom zabilježio veliki rast prodaje. Riječ je o smartfon segmentu te analizi trećeg kvartala tekuće godine.
Huawei je u spomenutom razdoblju zabilježio 51,8 milijuna prodanih uređaja, što ga smješta na drugo mjesto. U usporedbi s istim kvartalom prošle godine, rezultati su pokazali kako je ovaj tehnološki div zabilježio rast od 32,5 posto. U prošlom je kvartalu Huawei preskočio Apple.
Huaweijev rast vidljiv je i na listi na kojoj se nalaze udjeli na tržištu proizvođača pametnih telefona. Njegov udio na tržištu iznosi 14,4 posto te je vidljiv snažan rast u usporedbi s istim kvartalom prošle godine. Huawei je tako povećao tržišni udio u usporedbi s trećim kvartalom 2017. godine za čak 5,5 posto. Istim je istraživanjem utvrđeno kako je Huawei najprisutniji na tržištu Europe i Azije, dok nešto manju prisutnost ima na sjevernoameričkom tržištu.