Radionice namijenjene nastavnicima informatike iz cijele Hrvatske, koji predaju od 5. do 8. razreda, bit će održavane tijekom listopada, studenog i prosinca kao dio projekta ICT Curricula koji financira Europska unija
U sklopu projekta Razvoj elemenata kvalifikacija, programa i kurikuluma u dijelu računalne kompetencije u osnovnoškolskom obrazovanju, čiji je glavni cilj uvesti informacijske i komunikacijske tehnologije kao metodu učenja u svakodnevnu nastavu, niz voditelja Županijskih stručnih vijeća iz informatike proći će niz radionica.
Projektom se želi uvesti informacijske i komunikacijske tehnologija u nastavu hrvatskoga jezika, matematike, fizike, povijesti, geografije, kemije, biologije i engleskoga jezika za nastavu koja se provodi od 5. do 8. razreda osnovne škole.
Radionice, koje će biti održane u Zagrebu, trebale bi educirati skupine nastavnika osnovnih škola iz informatike za poučavanje svojih kolega nastavnika predmetne nastave u korištenju prednosti informacijskih i komunikacijskih tehnologija u svakodnevnoj nastavi.
Tako će na prvoj radionici (9. i 10. listopada) biti predstavljen međupredmetni kurikul, priručnik za implementaciju kurikula i digitalnih nastavnih materijala te sami digitalni nastavni materijali nastali u okviru projekta ICT Curricula.
Tijekom radionica 12. i 13. studenoga, bit će govora o tome kako kvalitetno postaviti ishode učenja, a 1. i 2. prosinca, kako kreirati online sadržaje kroz sustav za upravljanje učenjem, kao što je CARNetov Loomen.
Program - koji je sa 3, 3 milijuna kuna financiran u sklopu 4. komponente programa IPA za razvoj ljudskih potencijala - provode Hrvatska akademska i istraživačka mreža (CARNet), Agencija za odgoj i obrazovanje, Algebra i Hrvatski informatički zbor.
Projektom je predviđena izrada posebnih digitalnih nastavnih materijala koji će biti dostupni na korištenje svim nastavnicima i učenicima, u svim osnovnim školama diljem Hrvatske.
Digitalni materijali će se fokusirati na razradu međupredmetnih tema informacijske i komunikacijske tehnologije u osam predmeta, a za svaki će predmet biti pripremljen i priručnik o provedbi nastavnih programa međupredmetnih tema informacijske i komunikacijske tehnologije koji će se sastojati od ukupno 240 stranica, po 30 stranica za svaki predmet.
Također se planira razviti i online sustav za istraživanje i prikupljanje povratnih informacija nastavnika i učenika o digitalnim nastavnim materijalima koji će biti izrađeni tijekom ovog projekta kako bi se dobio što bolji uvid u korištenje razvijenog kurikula.