Proizvodnja roba i usluga visoke tehnološke vrijednosti, transformacija obrazovnog sustava te kreativni i inovativni zaposlenici ključni su za napredak hrvatskog društva i gospodarstva u 21. stoljeću, poručio je predsjednik Josipović
Središnje događanje na najvećoj poslovno-tehnološkoj konferenciji u regiji privuklo je i ove godine vodeće gospodarstvenike, predstavnike vlasti i akademske zajednice.
Sadržaj konferencije pokazuje međuovisnost biznisa i tehnologije te akademskog sektora i inovacija uz najbolje domaće i svjetske primjere.
U protekla četiri dana konferencije, sudionici su na tehnološkim predavanjima pratili mogućnosti i novosti u ICT industriji. Govor predsjednika Republike Ive Josipovića označio je početak poslovnog dijela konferencije, usmjerenog na trendove u reindustrijalizaciji, robotizaciji i korištenju aplikacija u poslovnim modelima.
'Prvi preduvjet uspješnosti gospodarstva je kvalitetan obrazovni sustav koji proizvodi inovativnu i kreativnu radnu snagu koja je, zauzvrat, spremna uhvatiti se u koštac s globalnim prilikama i izazovima.
Prije nekoliko dana Europska komisija je objavila da je obrazovanje u prirodnim znanostima ključno za inovativnost i da očekuju do 2020. kreiranje 20 milijuna visokokvalificiranih radnih mjesta.
S druge strane, sa svih hrvatskih fakulteta godišnje izađe jedva tisuću visokokvalificiranih računalnih i srodnih inženjera.
Drugi preduvjet je postojanje strategije, odnosno fokusiranost na manji broj ključnih područja. I na kraju je potrebno vodstvo koje predviđa, snalazi se u nedefiniranosti i kompleksnostima, provodi promjene i upravlja transformacijama', naglasio je Ivan Vidaković, direktor Microsofta Hrvatska.
U Microsoftovoj tradicionalnoj humanitarnoj akciji tijekom WinDaysa ove godine sudjelovali su i posjetitelji WinDaysa, a pridružila se i tvrtka 3M, jedan od sponzora konferencije.
Donacija od 25 tisuća kuna pomoći će Udruzi za autizam Istra u uređenju potpuno derutnog prostora i olakšati svakodnevicu osobama s poremećajima iz autističnog spektra.
U akciju su se uključili i studenti Grafičkog fakulteta u Zagrebu koji su osmislili prijedloge vizualnog identiteta humanitarne akcije.
Pobijedila je Nikolina Jezidžić, zahvaljujući najuspješnijoj usklađenosti teme koja se povezuje uz autizam i Microsoftova vizualnog identiteta.