Poznati analitičar najavljuje nekoliko promjena za novu generaciju popularnih telefona, uključujući konačno uvođenje ekrana s većom brzinom osvježavanja
Apple se, izgleda, priprema za prelazak s Broadcomovih čipova na svoje modele, prema novom izvještaju analitičara Ming-Chi Kuoa iz TFI Securitiesa na platformi X (bivši Twitter).
Kuo tvrdi da Apple za nove proizvode u drugoj polovici 2025. (poput iPhonea 17) planira koristiti svoje Wi-Fi čipove, a oni će se proizvoditi TSMC-ovim procesom N7 i podržavati najnoviji standard Wi-Fi 7. Kompanija namjerava prebaciti gotovo sve proizvode na interne Wi-Fi čipove u roku od otprilike tri godine.
Prelazak na vlastite Wi-Fi i 5G čipove
Kuo je također pojasnio da će 5G čip izrađen u Appleu biti uključen u iPhone 17 i nadolazeći iPhone SE 4, a Wi-Fi i Bluetooth čip bit će dostupan isključivo na iPhoneu 17. To znači da će iPhone SE 4, iako donosi mnoge novitete, još uvijek imati Broadcomov čip.
Ova promjena omogućit će kompaniji veću kontrolu nad razvojem i smanjenje troškova, a Kuo navodi da će time unaprijediti integracijske prednosti svog ekosustava, piše Forbes.
Nadogradnja zaslona na iPhoneu 17: Potencijal za ProMotion
Korejski portal ET News izvještava da će Apple prvi put koristiti tehnologiju LTPO (Low-Temperature Polycrystalline Oxide) panela na svim modelima iPhonea iz serije 17. LTPO omogućava varijabilnu stopu osvježavanja, čime se može uvesti tehnologija ProMotion bez većeg utjecaja na trajanje baterije. Ovaj tehnološki korak naprijed omogućuje osjetno gladak prikaz u usporedbi s trenutnim LTPS zaslonima u modelima iPhone 16 i 16 Plus.
Bio bi to značajan potez za Apple jer bi LTPO tehnologija omogućila promjenjivu stopu osvježavanja, već prisutnu na nekoliko generacija modela Pro. Podsjećamo, stopa osvježavanja na trenutnim modelima iPhone 16 i 16 Plus još je uvijek ograničena na 60 Hz.
Što ovo znači za iPhone SE?
Još jedan važan aspekt ove priče je očekivani dolazak četvrte generacije iPhonea SE u proljeće sljedeće godine. Pretpostavlja se da će ovaj uređaj donijeti mnoge značajke koje su sada prisutne na flagship modelima, poput OLED zaslona, dizajna bez rubova s Face ID-jem i 48-megapikselne kamere. Apple se sad suočava s izazovom da diferencira iPhone SE od iPhonea 17 kako bi spriječio prelazak korisnika na pristupačniji model SE.
Uvođenje tehnologije ProMotion i za 'obične' modele moglo bi biti ključna prednost koja će iPhone 17 učiniti privlačnijim i izdvojiti ga od novog modela SE.
Apple očigledno planira znatna unapređenja za sljedeće generacije svojih uređaja, a fokus na interne čipove, LTPO zaslone i tehnologiju ProMotion jasno pokazuje namjeru kompanije da podigne kvalitetu i jedinstvenost svojih proizvoda u svijetu pametnih telefona.