Honda Civic 2017
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Honda
Honda Civic 2017
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Honda
Japanski kompakt razvijan je kako bi bio najbolji u klasi te je čvršći, brži i dinamičniji od prethodnika
Honda polaže velike nade u novi Civic, za kojeg je izvela najveći pojedinačni program razvoja jednog modela u svojoj povijesti. Novi je Civic 30 mm širi, 130 mm duži i 20 mm niži nego bilo koji od njegovih prethodnika, a izrazito čvrsta karoserija razvijena novim tehnikama varenja i sklapanja vozila komplementirana je nižim težištem te naprednim ovjesom. Od samog starta inženjeri Honde, prema navodima tvrtke, uspoređivali su Civic sa najboljim automobilima u klasi, uključujući i premium modele. Nova je kompaktna Honda 16 kilograma lakša od prethodnika uz čak 52 posto veću torzijsku krutost.
Međuosovinski razmak je 30 milimetara duži, a spremnik benzina jepomaknut pa je težište niže 10 milimetara. Sve navedeno omogućilo jeinženjerima da bolje podese dinamiku i udobnost ovjesa, te da sjedalovozača spuste niže i tako pridodaju sportskom osjećaju u automobilu. Više je i prostora u interijeru, stražnja klupa dolazi u klasičnom 60:40 omjeru, a prtljažnik je kapaciteta 478 litara.
Ovjes je sprijeda McPherson, a straga potpuno novi multi-link. Zasad su poznata samo dva motora, oba s turbopunjačem. Ulazni model je jednolitreni VTEC trocilindraš snage 129 konja pri 5.500 okretaja u minuti, dok snažniji model četverocilindraš pri istom broju okretaja na prednje kotače isporučuje 182 konja.
Oba motora dostupna su sa CVT bezstupanjskim mjenjačem ili s manualnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Honda tvrdi kako je interijer konstruiran s ciljem da 7 inčni Honda Connect display bude ključan jer podržava Apple Car Play i Android Auto.
Novi Civic za EU tržišta raditi će se u Swindonu, tvornici u Velikoj Britaniji, bez obzira na Brexit. Jednostavno, Honda je predugo u Swindonu, od 1989. a sad je u samu proizvodnju novog Civica uložila dodatnih 230 milijuna eura. Novi Civic svjetsku će premijeru imati na predstojećem salonu automobila u Parizu.