Poslovna aplikacija dobila je neobičnu značajku koju su popularizirale 'razigranije' društvene mreže poput Facebooka
LinkedIn je prije svega stvoren za stvaranje poslovnih poveznica s ljudima, što obično znači da sve mora biti dosta formalno ili u granicama kreativnosti. Potonja skupina bit će oduševljena uvođenjem GIF-ova koji su se, iskreno, uspostavili kao vrlo neformalni oblik komunikacije unutar iMessagea, Messengera, WhatsAppa i drugih aplikacija za čavrljanje.
OVO JE IZAZOV
Možete li na Facebooku pronaći pet beskorisnijih značajki od ovih?
Kompanija ovaj potez opravdava objavom na službenom blogu koja glasi: 'Novoj generaciji profesionalaca vizualna komunikacija pomoću GIF-ova i emotikona predstavlja univerzalni jezik'. Linkedin je GIF-ove odlučio uvesti uz pomoć Tenora koji je, u slučaju da ne znate za njega, alat za pretraživanje animiranih GIF-ova koji svakog mjeseca procesira preko 12 milijuna pretraga. Također, nedavno ga je kupio Google.
Kako pronaći savršeni GIF
Integriranje Tenora u poruke za Linkedin znači da ćete svojim poslovnim partnerima moći na licu mjesta moći odgovoriti savršenom animacijom debele bebe, razigranog psa, umornog Miniona ili namrštenog Chucka Norrisa.
Ovo možete napraviti traženjem konkretnog GIF-a ili skrolanjem kroz one popularnije. U svakom slučaju Linkedin vam daje priliku vizualno se izraziti, makar je sam po sebi zadnje mjesto gdje biste to išli raditi.
Kada stižu?
LinkedIn mogućnost slanja GIF-ova u svoj Messenger uvodi tijekom idućih par tjedana. Ako već imate pristup ovoj značajki, u chatu ćete imati gumb GIF. Pritisnite na njega i oplemenite svoj poslovni život hrpom prilično neprikladnih animacija.