Kad novac ne predstavlja problem, rađaju se zaista fascinantne garaže koje predstavljaju pravi mamac za oči ljubitelja oktana
Kolekcije automobila sadržavaju svašta, ovisno o tome što žele, mogu si priuštiti te mogu nabaviti njihovi vlasnici. Standardni inventar za financijski snažno potkožene pojedince bili bi Ferrari 250 GTO i 458, Porsche 911 RS iz 1972., 991 GT3RS i GT2RS, Mansory SLR, Mercedes-Benz 300SL, Saleen S7, Aston Martin DB5, McLaren 675LT i Pagani Huayra. Impresivno, zar ne?
Pitate li šeika Kalida Muhameda Abdulrahima iz Bahreina, građevinskog magnata, baš i ne. On je krenuo tako da je za početak želio Ferrari Enzo. Kako je njegova tvrtka izgradila i stazu u Bahreinu te stazu Formule 1 u Abu Dhabiju, lako si ga je mogao priuštiti.
Stoga je pozvao trgovce superautomobilaRomans International i onda se njegova kolekcija zakotrljala prema neslućenim razmjerima, ne toliko u kvantiteti, već u kvaliteti, pa tako posjeduje bivši Jaguar E-Type Phila Hilla, vozača Formule 1 iz Amerike. Tu su još Shelby Cobra, Toyota 2000GT, Lotus Exige, Noble M600 i npr. Hennessey Corvetta u crnoj boji, naravno.
Nemojmo zaboraviti ni Bugatti Veyron Hermès Edition. Njime sad već ulazimo u teritorij na kakvom igra ovaj kolekcionar. Jer ako imate Enza, možete dobiti i 288 GTO, F40 i F50 i Ferrari LaFerrari, pa i Maserati MC12, u osnovi rjeđi i brži Enzo. Naravno, tu su 599 GTO i Abarth 500, koji su mu vjerojatno poklonili iz Ferrarija. Lamborghiniji su isto prestižni, tako da nije loša ideja nabaviti Miuru, jednog od dvadeset Reventona, Murcielago LP670-4 SV i Aventador SV za ostanak u trendu. I što više Porschea, bez njih ne ide.
Počnimo s Carrerom GT, potom je favorit 918 Spyder, dok je 911 GT1 s maskom 993-ice puno ljepši i rjeđi od 996 jedinice. Ustvari, radi se o prototipu broj dva koji bi vjerojatno želio i sam Porsche. Od rjeđih automobila tu su 997 GT3 RS 4.0, zato što mu je motor remek-djelo, kao i 959, zato što je sam remek-djelo, te cijelu stvar treba začiniti McLarenima, prvo modelom F1, a onda je nužno naručiti odgovarajući hiperautomobil P1, ali to nije problem.
Mercedesi SLR su također nužan eksponat za ovakvog kolekcionara, ali iako ga prvotno nije namjeravao kupiti, tu je i CLK GTR, napravljen u samo 25 cestovnih primjeraka, kao i spomenuti Porsche 911 GT1 iz ove kolekcije. Ukratko, Jay Leno, također poznati kolekcionar automobila, pored ovakve garaže izgleda kao vlasnik rent-a-car tvrtke.