Audi se pri osvježavanju novih modela prilično konzervativno drži već prokušane formule, a izuzetak nije ni osvježena 'petica'. Njen dizajner, Walter de Silva je 2007. pri kreiranju trenutnih linija rekao da je napravio pravo remek-djelo, a kupci su isto tako rekli svoje. I dok je vanjština tek zategnutih bora, prave izmjene nadolazećeg modela Audi A5 kriju se ispod 'šminke'
I dok je silueta itekako prepoznatljiva, lice vozila je sad mnogo agresivnije i sportskog karaktera - posebno po pitanju rasvjetnih sklopova i rešetke. Dizajner Frank Lamberty je otvoreno priznao da se nije usudio dirati previše 'remek-djelo' ranijeg dizajna pa se novi karakter nalazi samo u detaljima. Dizajnersku ikonu je lako zamijeniti tek za zatezanje bora, nikako nov model, no osvježenja se nalaze tamo gdje je to potrebno.
Novi Audi A5 i S5 su, baš poput ranijeg osvježenja (model A4) izgubili na masi, a poboljšana su i aerodinamička svojstva te povećan međuosovinski razmak. Ovo se može zahvaliti korištenju MLB platforme, koja je vozila olakšala za kakvih 60 kilograma i značajno poboljšala vozna svojstva ionako udobnog modela. Čak je i instrument ploča doživjela preinake poznate s ranijih osvježenih modela - digitalizaciju u vidu Virtual Cockpit zaslona od 12,3".
Kad je u igri motorizacija, novi Audi S5 pogoni 3,0-litreni V6 s turbopunjačem, koji razvija 354KS. To je dovoljno da sportsko izdanje 'petice' do stotke dovede za svega 4,7 sekundi. Iako su performanse obično u prvom planu (postojeći model donosi 333KS), Audi navodi i kako je potrošnja smanjena za čak 20 posto.
Van sportske priče, ukupno će se u ponudi u studenom naći pet različitih motora, dva benzinca i tri dizelaša, od 190KS do 286KS. Audi navodi da valja računati s kakvih 17 posto više snage uz 22 posto manju potrošnju goriva.