Postoji nešto u supersportskim motociklima što kod svakog drugog muškarca premošćuje nagon za preživljavanjem. Omjerom snage i mase povoljnijim od jednog konja po kilogramu, moderni motocikli su više-manje projektili na dva kotača
Razum ovdje nije od neke pomoći. Tko ne bi poželio ovu beštiju!
Talijani su povećali zapreminu Superquadro V-Twina na 1.285 kubika pa on sad raspolaže performansama poput ultra turbo hiper ekskluzivnog Panigale Superlaggerae - to je 205 KS i 143 Nm za pokretanje nečeg što sa svim tekućinama teži svega 179 kg.
A kako bi se sva ova ergela uvjerljivo prenijela na podlogu putem površine često ne veće od prosječne ljudske šake, tu je dovoljno elektronskih čudesa da se zavrti u glavi.
Za početak pametni Ohlinsov ovjes koji pomoću sijaset senzora mijenja postavke amortizera u realnom vremenu.
Tako je, kočenje prije zavoja ukrutit će prednju vilicu, kroz sredinu zavoja amortizeri će progresivno popuštati da bi se pri izlasku iz zavoja stražnji kraj ukrutio za više prijemljivosti, bolju kontrolu i uvjerljiviju isporuku snage.
Tu je i kontrola za ograničavanje podizanja motocikla na stražnji kotač, ABS koji se može individualno prilagođavati, kontrola trakcije, elektronski kontrolirani amortizer upravljača i sustav za izmjenu u višu i nižu brzinu bet zatvaranja gasa i upotrebe spojke.
1299 Panigale nešto je kao superkompjutor na dva kotača, kao skok u more sa 30-metarske litice u luđačkoj košulji i vjerojatno je prava sreća to što si ga svaki drugi muškarac neće moći priuštiti kad krene u prodaju u prvom kvartalu iduće godine.