Prvi uređaji svježe predstavljenih iPada od danas su dostupni za prednarudžbu i u Hrvatskoj. 10,5-inčno izdanje s 64GB spremišnog prostora košta 6.389 kuna, dok 12,9-inčno izdanje košta 7.659 kuna
iStyle Hrvatska za prednarudžbu ima sve novonajavljene modele iPada - uz 64, 256 ili 512GB spremišnog prostora te uz opciju povezivosti na mobilne mreže, kao i četiri boje kućišta (svemirski siva, srebrna, zlatna i ružičasto zlatna). Najskuplje izdanje iPada Pro stiže u 12,9-inčnoj dijagonali te uz 4G LTE povezivost i 512GB spremišnog prostora. Ovo cijenom od 11.899 kuna već ulazi u sferu Appleovih prijenosnika.
Dok MacBook Pro računala s novom generacijom gube na funkcionalnosti, priključcima i naizgled su izgubljenog karaktera (Touch Bar), iPad Pro nove generacije uparen s mobilnom platformom iOS 11 postaje moćniji, raznovrsniji i općenito jeftiniji za brojne zadaće. No, može li se sada uistinu reći da je riječ o uređaju koji može zamijeniti uobičajena računala?
Upravo iPad je 2010. po predstavljanju postao jedan od uređaja koji su u medijima i blogosferi izazvali bujicu tekstova na temu post-PC svijeta. Ta ideja se barem u jednom segmentu ispuhala - jer je zasićenjem tržišta proteklih nekoliko godina segment tablet uređaja postao manje zanimljiv za potrošače. Tako i iPad bilježi pad prodaje iz kvartala u kvartal, iako se Apple iz petnih žila pokušao prezentirati taj tablet kao računalo, dok je Microsoft udarao kontru.
S najavom noviteta na ovogodišnjem WWDC-u Apple je okrenuo stvari. Platforma iOS 11 uparena sa svježe predstavljenim iPad Pro hardverom (u dvije dijagonale, 10,5" i 12,9") ovaj tablet stavlja u višu brzinu i definitivno konkurira jeftinim prijenosnicima.