Facebookove stranice, tvrde u toj tvrtci, 'sad se brže učitavaju, lakše ih je koristiti i podržavaju noćni način rada.' Potonja je značajka među značajnijim novitetima, ali daleko od toga da je jedina
Novi izgled Facebookovih stranica za stolna računala od sad je dostupan svima. Iz te društvene mreže postupno su ga počeli uvoditi još tijekom ožujka, ali samo na pojedinim tržištima i ako ste zatražili prijelaz na novi izgled.
Još su tada najavili kako će većina korisnica i korisnika tijekom tog mjeseca dobiti pristup redizajniranim stranicama. Ipak, to se oteglo do skoro pa sredine svibnja.
Facebookove stranice, tvrde u toj tvrtci, 'sad se brže učitavaju, lakše ih je koristiti i podržavaju noćni način rada.' Potonja je značajka među značajnijim novitetima, ali daleko od toga da je jedina.
NEBESKI SPEKTAKL
Supermjesec zasjao nad Hrvatskom, pogledajte prizore iznad naših gradova
Novi izgled dobio je i News Feed, koji je sad tanji. S lijeve i desne strane više je prostora, sličice (ikonice) su povećane, traka s izbornikom bi trebala olakšati pristup raznim dijelovima aplikacije.
Ako ne znate kako se prebaciti na novi izgled Facebooka, evo uputa:
- Kliknite na strjelicu okrenutu prema dolje u izborniku gore desno kako biste otvorili izbornik s postavkama.
- Kliknite Switch to new Facebook.
- Kliknite već spomenutu strjelicu i uključite sklopku uz Dark Mode.
Kraj ere News Feeda?
Novi izgled rezultat je skoro pa jednogodišnjeg rada. Redizajn desktopa najavljen je lani tijekom konferencije namijenjene razvojnim programerima F8, s ciljem prebacivanja fokusa na elemente koje većina ljudi i dalje najviše koristi: događanja, grupe i razmjenu poruka.
Nije to bio znak kako se bliži kraj ere News Feeda, ali jest bila naznaka kako su i u Facebooku prihvatili da je riječ o konceptu koji polako odlazi u povijest, opterećen algoritmima koji ga pune smećem i javnim objavama.
Korisnici se sve više okreću privatnim grupama i razmjeni poruka. Facebook im uglavnom služi za organizaciju većeg događanja i stupanja u kontakt s osobama koje ne poznaju. Svoje su aktivnosti mahom premjestili na TikTok, Twitch, YouTube i druge platforme.
Novi izgled Facebooka stoga je više usmjeren na video zapise za News Feed (gdje video oglasi i dalje donose priličnu količinu novca), kao i na lakši pristup događanjima te grupama, piše Verge.