Toyota voli raditi stvari drugačije od ostalih. Zato je, primjerice, pionir u razvoju hibridne tehnologije te među rijetkim proizvođačima koji nemaju planove izrađivati električne automobile, već će se fokusirati na tehnologiju gorivih ćelija
Ne treba vas stoga čuditi to što Toyota i na Nurburgring Nordschleife gleda drugačije od vas.
Japanci su ondje, naime, poslali novu Toyotu Prius PHEV, ne da bi srušila rekord za najbrži kompaktni hibridni automobil ili nešto slično, već onaj za najštedljiviji automobil.
Koliko je to trajalo? 20 minuta i 59 sekundi.
To znači da je Prius PHEV sporiji od Trabanta 500 kojem je za 20,8 km Nordschleifea bilo potrebno 16 minuta.
Trajalo bi ovo i dulje, no u Toyoti ističu kako se britanski novinar Joe Clifford pridržavao svih prometnih propisa, uključujući i onog o minimalnoj brzini od 60 km/h pa je prosječna potrošnja u konačnici iznosila 0,4 litara na 100 km. A mogla je biti nula litara na 100 km. Ah, kakva šteta.
Da nije bilo promjena u nadmorskoj visini, smatra Clifford, mogao je odvesti i čitavu stazu na električnu energiju bez da se benzinski motor ijednom upali. Ovako je morao potrošiti pet velikih žlica goriva.
Prokleti Nurburgring! Možda je bolje da se Japanci idući put drže Suzuke?
Vjerojatno će Toyota pokušati popraviti ovaj rekord idućom generacijom, premda sumnjamo da će joj itko pokušati konkurirati.