30 MJESEČNO

Od milijuna dostupnih, dnevno koristimo tek 9 aplikacija

16.05.2017 u 15:08

Bionic
Reading

Samo u Appleovom App Storeu nalazi se 2,2 milijuna aplikacija namijenjenih iUređajima. Na Google Playu ih je još vrtoglavijih 2,8 milijuna. Uz sav taj izbor, malo tko bi mogao vjerovati da ih se svakodnevno koristi tek devet

Upravo ovo pokazuje najnovije App Annie izvješće, uz jasan trend sve veće minutaže koju korisnici troše na mobilne aplikacije. Na mjesečnoj razini korisnici pristupaju u prosjeku 30-tak aplikacija, no svakodnevno se drže uobičajenih nekoliko komada. 

Zemlje s najviše ukupno instaliranih aplikacija na uređaju su redom Japan, Kina i Francuska, dok se po broju korištenih aplikacija na prvo mjesto probila Indija, a slijede Brazil, Kina, Južna Koreja, Njemačka, SAD i Francuska. 

I dok se broj od devet svakodnevno korištenih aplikacija u prosjeku čini jako malim, svijet appova još uvijek raste velikim tempom, kao i vrijeme koje korisnici provode u njima. Rekorder po potonjem je Južna Koreja, gdje korisnici dnevno u appovima potroše preko 180 minuta, baš kao i Brazilci. Nisu nešto posebno lošiji ni Europljani - korisnici u Ujedinjenom Kraljevstvu dnevno potroše preko dva sata na aplikacije, a u stopu ih prate u Njemačkoj i Francuskoj (redom ~120 i ~100 minuta). 

Vrijedi naglasiti da je prije svega dvije godine prema istraživanju Forrester Researcha prosječan broj dnevno posjećenih aplikacija (koje nisu integrirane u sustav iOS) bio tek pet komada. S tim rečenim, App Annie u svoje istraživanje uključuje i takve aplikacije pa broj korištenih izgledno nije drastično narastao koliko i vrijeme koje se provede u njima. 

Slično vrijedi i za broj aplikacija u većem periodu vremena - čime su potvrđena ranija istraživanja da zasićenje korisnika staje na nekih prosječnih 30 aplikacija mjesečno. 

Još jedna od zanimljivosti je svakako to da korisnici najviše puta ulaze u aplikacije za produktivnost i dating. Istovremeno je zanimljivo da su po prosječnom vremenu u mobilnim igrama apsolutni rekorderi u Južnoj Koreji i Japanu, sa 75+ minuta dnevno. Slijede Francuska, SAD i Njemačka s tek nešto preko pola sata dnevno. 

Više detalja o korištenju aplikacija u potrošačkom svijetu moguće je saznati izravno iz App Annie izvješća (format .pdf).