TESTIRANJE TRŽIŠTA

Odsad na Facebooku možemo biti i 'zahvalni', no ne zadugo

09.05.2016 u 10:59

Bionic
Reading

Velik dio svijeta obilježava Majčin dan svake druge nedjelje u svibnju, a tim povodom najpopularnija društvena mreža na svijetu odlučila je uvesti novu reakciju - u obliku cvijeta. U vrlo kratkoj izjavi Facebook je rekao tek kako obilježava Majčin dan te da istovremeno testira mogućnost ostavljanja privremenih reakcija

Cvijet koji označava zahvalnost zapravo je prva nova reakcija nakon cijelog paketa 'emocija' koje su korisnici od veljače mogli početi ostavljati na sadržaju ove društvene mreže. Umjesto slanja pravog cvijeća i čestitki možda je tkogod majci poslao digitalno izdanje, a možda to i nije bila najpametnija stvar.

Zanimljivo je i to da Facebook nije svim korisnicima mreže omogućio ostavljanje nove reakcije u obliku cvijeta, no isto tako nije bilo liste zemalja u kojima je to bilo omogućeno. Iako će se mogućnost ostavljanja ove cvjetne reakcije ukloniti (ako već nije), ona bi trebala ostati tamo gdje je već iskorištena. U nekim zemljama korisnici su mogli i preko aplikacije Messenger poslati čestitke te dekorirati sadržaj cvijećem.


Znači li ovo da će Facebook uskoro obilježavati brojne dane na ovaj ili sličan način, za sada nije jasno.