Opel Mokka 1.7 CDTI
Izvor: tportal.hr / Autor: tportal
Opel Mokka 1.7 CDTI
Izvor: tportal.hr / Autor: tportal
Pri svakom susretu s crossoverima ne možemo se dovoljno načuditi njihovoj popularnosti. Zašto bi itko htio glomazniji, teži, manje aerodinamičan i samim time rastrošniji automobil koji pritom više košta
Nedoumice traju otprilike dok ne sjednemo za upravljač i stavimo se u ulogu čovjeka koji ima obitelj, vikendicu ili kakav voćnjak na nekom nedostupnijem geografskom položaju te neizostavan mladenački duh.
Većina mladih ljudi želi biti drugačija, urbana, cool, a Opelova Mokka je sve navedeno. Većini mladih ljudi također je bitno to da njihov automobil izgleda kao da može štošta napraviti, nego da je za to isto uistinu kadar. Zato većina SUV-ova i crossovera dolazi s pogonom na prednje, a ne sve kotače. Manje koštaju i manje troše od verzija s integralnim pogonom.
Isti je slučaj i s testnom Mokkom. Ona možda izgleda kao da će se uzverati na najviši, neprokrčeni blatni brijeg, no obzirom na tehničke karakteristike, pametnije je hvaliti brdo, a držati se visokih rubnjaka i makadama.
Mokka je zapravo mnogo praktičnija i ušminkana Corsa na visokim petama.
Maleni crossover iz Russelsheima najugodnije iznenađuje ponudom prostora za putnike i prtljagu. Četvero natprosječno visokih putnika bez problema će se smjestiti i neće im ponestati prostora za glave i koljena, a s 350-ak litara prtljažnog prostora imat će gdje i s torbama. Praktičnih pretinaca, doduše, moglo bi biti i više.
U Mokki se sjedi nešto više u odnosu na automobile B-segmenta, pa je prava šteta što masivni C-nosači i visoka linija prtljažnika remete ukupni dojam o preglednosti ovog mališana. Nešto više težište znači i da se Mokka bolje osjeća na autocesti nego na zavojitoj prometnici. Ipak, moramo priznati da je Opelov mališan i više nego zabavan kroz povezane zavoje. Karoserija se minimalno naginje dok se fino pogođeni, za nečiji ukus možda malo previše krut, ovjes ponaša predvidljivo. Da je upravljač više direktan, a mjenjač precizniji, zabavi ne bi bilo kraja.
Pod poklopcem se nalazio naš stari znanac - 1,7-litreni dizelaš s direktnim ubrizgavanjem koji razvija 130 KS i 300 Nm. Pomalo bučan, no zato veoma oran motor također je zadovoljavajuće štedljiv te dovoljno elastičan da zaboravite na česte izmjene brzina.
Mokka je veoma zanimljiv automobil, a tijekom testa je privlačila mnogo pozornosti prolaznika, poglavito onih ljepšeg spola. Da joj je cijena niža, uopće ne sumnjamo da bi bila češća pojava na našim prometnicama.
Proizvođač: Opel
Model: Opel Mokka 1.7 CDTI
Vrsta motora: 1.7, četiri cilindra, dizel
Obujam: 1.686 cm3
Snaga (kW/KS): 96/131 @ 4.000 o/min.
Okretni moment (Nm): 300 @ 2.000-2.500 o/min.
Potrošnja (l/100 km): 5,4/7,8/6,3
Ubrzanje (0-100 km/h): 10,6
Maksimalna brzina: 186 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.278/1.777/1.658
Cijena do registracije: 180.900 kuna