Ford S-Max
Izvor: Promo fotografije / Autor: ford
Ford S-Max
Izvor: Promo fotografije / Autor: ford
Tržište monovolumena možda i ne bilježi više onako eksplozivan rast kao nekad, no još uvijek je riječ o veoma važnom dijelu kolača. To znači da monovolumeni ne smiju tehnološki nimalo kaskati za svojom manjom i većom braćom
Fordov S-Max, kao jedan od vozački ponajboljih automobila u svom segmentu, uskoro će nam na autosalonu u Parizu biti predstavljen u svojoj drugoj generaciji.
Plavi oval se nije puno kockao s dobitnom formulom, što je prava šteta kad se u obzir uzme to kolikim je glavama prošle godine zavrtio konceptni S-Max, pa novi automobil prije izgleda kao redizajn nego iduća generacija.
Ipak, tu je paleta novih i štedljivijih motora, kao i brojne nove tehnologije.
Fordov medijski izvještaj spominje europski debi za tehnologiju adaptivnog upravljanja, sustav LED svjetlosnog sklopovlja, pogon na sva četiri kotača, glasovne kontrole, otvaranje prtljažnika bez ruku te aktivne elemente sigurnosti koji bi vozačima trebali pomagati da izbjegnu prometne nezgode.
Kao i dosad, automobil će se nuditi s dva, odnosno tri reda sjedala te čak 32 različite kombinacije razmještaja interijera. Ford ne navodi podatak o utovarnom kapacitetu, no ne sumnjamo da će S-Max bez problema odrađivati i dostavne zadaće za glomaznije predmete.
Automobil u prodaju kreće početkom iduće godine, a nudit će se s dva benzinska i tri dizelska motora.
Osnovnog benzinca pokreće novi 1,5-litreni četverocilindraš sa 160 KS dok će se pod poklopcem snažnijeg modela naći dvolitreni motor od 240 KS.
Dizelski 2.0 common-rail pak nudit će se u tri izvedbe - sa 120, 150 i 180 KS.
Slabije inačice dolaze standardno s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem dok će snažnije biti dostupne s automatiziranim prijenosom s dvije spojke.