Za svijet automobila je i ovogodišnja Ženeva donijela niz proizvodnih verzija automobila, koji su još lani bili tek u obliku prototipa ili koncepata. U moru luksuznih 'supersportskih' vozila osvanulih na sajmu, opet vrijedi izdvojiti neke koncepte koji pružaju vrlo zanimljiv i opipljiv oblik onoga što donosi (skora) sutrašnjica
Neki koncepti su uistinu u sferi 'nikad izvedivog' te predstavljaju samo dizajnerske pipke istraživanja različitih oblika i mogućnosti, rijetko vezanih uz stvarnost. Dio koncepata se pak oslanja na još uvijek upitne pogone, poput Pininfarinovog modela H2 Speed. No, dok ovaj proizvođač navodi da se vozilo nalazi između prototipa i nečeg potpuno spremnog za proizvodnju, ostaje upitan dio vezan za infrastrukturu punjenja vodikom.
Od koncepata predstavljenih na ovogodišnjem sajmu u Ženevi, a koji imaju najveću šansu stići na tržište u relativno neizmijenjenom izdanju svakako vrijedi izdvojiti Hondinu novu generaciju uspješnog modela Civic.
Očekivanja od Hondinog novog kompaktnog automobila su visoka, a neki izvori navode kako je predstavljeni 'koncept' u suštini pravi prototip proizvodnog izdanja nove generacije Civica. Za masovno tržište će navodno biti isključeni tek neki elementi poput LED svjetlosnih sklopova u zelenoj boji - radi prometnih zakona. Agresivna izvedba koncepta sugerira i kako će izgledati Type R izdanje, s dvostrukim ispušnim sustavom i predimenzioniranim dijelovima maske.
Honda ipak naglašava kako će njihov novi Civic 'u običnom izdanju' biti posebno posvećen za obiteljske potrebe, nikad većom razinom praktičnosti i sigurnosti, a ulogu će svakako igrati i nešto veće dimenzije (30mm širi i 130mm duži od trenutnog izdanja). Očekuje se kako će nova generacija Civica tržište ugledati već početkom sljedeće godine.
Da segment crossover vozila danas uživa u iznimnoj popularnosti ne treba posebno naglašavati. Stoga su i brojni proizvođači, inače poznati po svojim konzervativni(ji)m izvedbama vozila kojima 'igraju na sigurno', ipak odlučili uroniti u to rastuće tržište. Izuzetak neće biti ni Volkswagen koji je na sajmu u Ženevi otkrio konceptni model T-Cross Breeze. Prema svemu sudeći, riječ je o jednom od mogućih izvedbi nadolazećeg Polo modela u SUV/crossover izdanju.
Opel bi uskoro mogao oživjeti svoj pomalo zaboravljeni model Tigra, a prve linije su se možda mogle vidjeti na predstavljenom modelu GT Concept. Baš kako je ranije bilo riječi, posrijedi je nasljednik modela iz šezdesetih i Opelova vizija da manji automobili namijenjeni zabavi ne moraju koštati previše novca. Jedan od glavnih dizajnera u Opelu, Mark Adams, potvrdio je kako ovaj proizvođač 'radi na oživljavanju vizije', što ljubitelji ovog branda sasvim sigurno jedva čekaju.
Iz Ženeve definitivno vrijedi spomenuti i koncept E-Tense, Citroenovog luksuznog branda DS. Baš poput Opela i u DS-u su spremni koncept potpuno pretočiti u stvarnost - donese li se odluka za takvo što. Ipak, za razliku od Opela, E-Tense koristi isključivo električni motor iz Siemensa, koji razvija gotovo 400KS. Usprkos velikoj snazi, E-Tense navodno se može voziti uobičajenim tempom, čime će autonomija na jednom punjenju narasti na više od 300km. DS navodi kako će se, neovisno o odluci vezanoj uz proizvodnju jedinstvenog modela na temelju koncepta, praktički svi bitniji dijelovi koncepta naći u proizvodnji u nadolazećim vozilima ovog branda.