Nekoliko je modela zasjenilo sve druge, bilo tehnološkim rješenjima, dizajnom ili jednostavno ‘halo’ efektom
Ovogodišnji salon automobila u Parizu ispao je sjajna priredba automobilske industrije koja dokazuje kako je automobil na velikoj prekretnici, no kako neće tako brzo promjeniti svoje lice. Samo će, kao i mediji, polako dodavati opcije dok će osnova ostati ista ili vrlo slična originalu. Ovi su modeli zasjenili ostale.
Audi Q5
Nakon što nas je na Youtubeu i ostalim društvenim mrežama Audi dugo vremena mamio teaserima svog novog SUV-a, u Parizu je predstavljen i produkcijski model. Unatoč tome što se u odnosu na prethodnika povećao, moderna arhitektura omogućila mu je da skine 90 kilograma. U ponudi su dvolitreni TFSI sa 252 konja te četiri dizelaša snage 150, 163, 190 te 286 konja. Ponudu mjenjača čine ručni sa šest stupnjeva prijenosa, S-tronic sa sedam, te tiptronic s osam brzina. Quattro pogon je standard.
Ferrari LaFerrari Aperta
Izgovorite to ime tri puta zaredom na glas i probajte se ne spetljati, nećete uspjeti. Bez obzira na ime, ovaj je topless model već rasprodan, i to samo sretnicima koji su dobili poziv, kao što je i inače slučaj kod ekskluzivnih Ferrarija. U odnosu na LaFerari s krovom, Aperta je samo malo teža, sve ostalo je identično, dakle 963 konja i maksimalna brzina od preko 350 km/h.
Honda Civic Type R
Službeno koncept, neslužbeno je to - to. Automobil dolazi u Europu krajem iduće godine, a već su procurile glasine kako Honda ovim automobilom želi srušiti rekord Nurburgringa u svojoj klasi. Pouzdanih informacija o motoru nema, no gotovo je sigurno da će dvolitreni turbo VTEC biti iskorišten. Neke glasine govore o čak 340 konja i 420 Nm okretnog momenta.
Nissan Micra
Peta generacija Micre odmiče se od koncpeta simpatičnog gradskog automobila namjenjenog prvenstveno ženama te je okrenuta širem krugu kupaca, kao što se može vidjeti iz njenog agresivnijeg dizajna. Prodaja u Europi počinje u ožujku iduće godine, a za početak će kupcima na raspolaganju biti izbor između benzinskog trocilindraša obujma 900 kubika ili 15. litrenog dizelaša, oba snage 90 konja. Kasnije će se moći naručiti i atmosferski jednolitreni benzinac.
Volkswagen I.D.
Što napraviti kad vam svi na nos nabijaju aferu sa softwareom koji je na mjerenju emisije ispušnih plinova iz vaših automobila pokazivao ne tako točne podatke? Pod a) krenuti s restrukturiranjem tvrtke i pod b) predstaviti neki sjajan proizvod da svi zaborave na skandal. Volkswagen je uspješno odradio oboje te prikazao I.D., električni koncept koji će u proizvodnju 2020., a po važnosti za tvrtku ga sami uspoređuju s Bubom i Golfom. Maksimalni domet sa samo jednim punjenjem baterije iznosi čak 600 kilometara, a u prodaju stiže 2020. godine.