Peugeot 308 GT
Izvor: Promo fotografije / Autor: PEUGEOT
Peugeot 308 GT
Izvor: Promo fotografije / Autor: PEUGEOT
NAPOKON!
Nakon što je čak 146.000 prodanih primjeraka potvrdilo Peugeotu uspjeh nove 308-ice Francuzi su odlučili ponuditi tržištu ono za čime čezne - paprenu izvedbu kompakta i karavana
Doduše, u Peugeotu još uvijek igraju na sigurno pa novi 308 GT možemo nazvati zagrijavanjem za još snažniji model. Uostalom, Francuzi su nam konceptnom 308-icom R već pokazali da itekako ima prostora za napredak.
No što je 308 GT?
Više sportska izvedba standardnog modela s nešto agresivnijim dizajnom, nešto krućim ovjesom, nešto snažnijim motorima i nešto boljim performansama.
Automobil će se nuditi s izborom između dva motora i obje karoserijske izvedbe. Kupci će moći birati između 1,6-litrenog benzinca THP s 205 KS i 285 Nm od 1.750 do 4.500 o/min. te dvolitrenog BlueHDI dizelaša sa 180 KS i 400 Nm od 2000 o/min.
Obje izvedbe standardno dolaze s ručnim šesterostupanjskim mjenjačima, a dizelaš će biti dostupan i sa šesterostupanjskim automatikom.
Tu je i '10 do 20 posto krući ovjes', kažu u Peugeotu, koji čine McPherson sprijeda i polukruta osovina straga, te 330-milimetarski diskovi sprijeda i 268-milimetarski straga (290-milimetarski kod SW-a).
Peugeot spominje i brži odaziv kontrola na upravljanje, no krije podatke o performansama.
Deklarirana je tek potrošnja koja u kombiniranom ciklusu kod benzinca iznosi 5,6 litara na 100 kilometara, odnosno četiri litre kod dizelaša.
Nadajmo se da u Peugeotu neće čekati prodaju još 146.000 primjeraka prije nego što lansiraju 308 R.