Microsoft je u nezavidnoj poziciji kada je u pitanju tržište pametnih telefona i tableta, iako tržištem računala i dalje dominira s udjelom od 90 posto. U konačnici ova kompanija drži tek 14 posto tržišnog udjela među svim uređajima u pitanju, a nedavno su počeli igrati nešto drugačiju igru - kako bi taj postotak narastao. Microsoft je počeo podržavati svoje proizvodne linije posvuda
Prema Josephu Finneyju sa stranice WinBeta, upravo to je ono što izdvaja Microsoft od ostalih IT divova. U Redmondu se ne mogu oslanjati na segment računala i nadati se oporavku tog tržišta - moraju ići dalje, što i čine penetrirajući na sve mobilne platforme svojim uslugama i proizvodima. Za vrijeme WPC 2014, Microsoftov Kevin Turner se osvrnuo na to da je svijet evoluirao (s fokusa na računala), što je prvi put uopće da je kompanija priznala kako moraju ponovno razmisliti o poslovnom svjetonazoru.
Kako bi ilustrirao različitost tehnoloških kompanija te istaknuo novi pravac Microsofta, Finney je napravio tablice iz kojih je jasno da u Redmondu solidno podržavaju sve platforme - s jedinim izuzetkom. Za Googleov Chrome OS Microsoft pruža mnogo ograničeniju lepezu proizvoda i usluga. Osim što Chrome OS drži beznačajan udio na tržištu, istovremeno ga u Microsoftu doživljavaju kao prijetnju najjeftinijem segmentu prijenosnih računala, navodi Finney.
Microsoft svojim proizvodima i uslugama obuhvaća najviše uređaja, a slijede ga Amazon i Google. Apple, za čije uređaje većina IT divova radi proizvode, s druge strane ne zanimaju drugi proizvođači te je podrška za usluge na drugim uređajima najniža.
'Što ovo u konačnici znači? S gledišta potrošača, ovo znači da će vas Microsoft podržavati neovisno o tome koji uređaj koristite. Ako ne želite biti zaključani u neki ekosustav, koristite Microsoftova rješenja', zaključuje Finney dodavši kako je Microsoft jedina tehnološka kompanija koja pruža istinsku podršku za više platformi.