Toyota je bila pionir hibridne tehnologije kod automobila, no čini se da su Nijemci preuzeli štafetu
Novo polje su plug-in hibridi odnosno vozila koja koriste benzinsko-električni ili dizelsko-električni pogon, no istovremeno nude sposobnost punjenja baterija putem standardne mrežne utičnice. Na ovaj način mogu prevaljivati kraće udaljenosti od kakvih 50-ak km isključivo na električnu energiju, što je većini kupaca i više nego dovoljno za svakodnevnu gradsku upotrebu.
Porsche će lansiranjem redizajniranog Cayennea na autosalonu u Parizu postati prvi proizvođač na svijetu s čak tri plug-in hibrida u ponudi. Ekipa iz Zuffenhausena, naime, nudit će 918 Spyder, Panameru S E-Hybrid i Cayenne S E-Hybrid.
Kao i u slučaju Panamere, hibridni Cayenne pokretat će trolitreni V6 benzinac koji dopunjen 95 KS snažnim elektromotorom razvija ukupno 410 KS. Umjesto atmosferskog 4.8-litrenog V8 tu je trolitreni biturbo V6 sa 420 KS, dok će jedini dizelaš u ponudi biti trolitreni turbodizelaš koji razvija 240 KS. Na vrhu ponude bit će Cayenne Turbo s turbopunjenim V8 od 520 KS, dok ćemo na Turbo S i GTS još malo pričekati.
Nijemci su temeljito redizajnirali automobil izvana i iznutra kako bi bio više ukorak s novim dizajnerskim smjernicama, a više ćemo moći vidjeti ove jeseni u Parizu.