ZA POSAO U HODU

Poslovnjaci žele brži, pouzdaniji internet

31.10.2013 u 19:56

Bionic
Reading

U istraživanju koje je naručila tvrtka Hewlett-Packard poslovni su ljudi kao najveće prepreke na putu ka većoj produktivnosti naveli nepostojanje internetske veze te nemogućnost pristupa uobičajenim radnim alatima

Po rezultatima istraživanja koje je naručila tvrtka Hewlett-Packard, 93 posto poslovnih ljudi u Europi pripremu za sastanke završava u hodu, na putu do odredišta.

Anketu je u lipnju 2013. provela agencija za istraživanje Vanson Bourne koristeći online upitnik. Anketirano je ukupno 600 poslovnih putnika menadžera iz devet europskih zemalja (Danska, Francuska, Njemačka, Italija, Nizozemska, Rusija, Španjolska, Švedska i Velika Britanija).

Anketirane osobe radile su u nizu ključnih sektora, uključujući proizvodnju, IT i tehnologiju, financijske usluge i zdravstvenu zaštitu. U obzir su došli samo oni poslovni putnici koji ili provode najmanje polovicu radnoga vremena na putu (tzv. cestovni ratnici) ili putuju u inozemstvo radi posla najmanje dvaput mjesečno (rukovoditelji).

Rezultati su otkrili kako njih 54 posto provede najmanje polovicu svoga vremena na putu na odrađivanje posla vezanog za svrhu putovanja. Upravo su britanski poslovni ljudi ti koji najčešće rade u hodu, budući da njih 67 posto više od polovice putovanja provede pripremajući se za nadolazeće sastanke. Samo 43 posto Nijemaca se dovodi u tako stresne situacije.

Zahvaljujući tehnologiji, 88 posto poslovnih putnika može ne samo napredovati u poslu, već i ostati produktivni, i to uporabom elektroničke pošte (31 posto vremena), pretraživanjem i prikupljanjem informacija (24 posto vremena) te mijenjanjem sadržaja (22 posto vremena).

Kao najveće prepreke na njihovom putu ka većoj produktivnosti naveli su nepostojanje internetske veze (62 posto) te nemogućnost pristupa uobičajenim radnim alatima ili aplikacijama na daljinu (51 posto).

HP-ova anketa pokazala je i da ured više nije mjesto na kojem se mnogi zaposlenici osjećaju najproduktivniji. Čak 73 posto poslovnih putnika smatra kako im vrijeme provedeno u putu omogućuje da nadoknade izgubljeno vrijeme i povećaju vlastitu produktivnost. Osim toga, njih 56 posto tvrdi kako do najboljih zamisli dolaze upravo izvan ureda.

Međutim, težnje i želje poslovnih putnika polako prelaze mogućnosti njihovih uređaja. Usprkos iznimno naprednom korištenju tehnologije, osam od deset korisnika smatra kako su im mogućnosti ograničene:

• 59 posto anketiranih korisnika smatra kako je internetska veza spora ili nedosljedna;
• 56 posto korisnika smatra kako je vijek trajanja baterije prekratak;
• 51 posto korisnika istaknulo je kako su njihovi uređaji prespori;
• 50 posto ih tvrdi kako je spajanje na internet ili mobilnu mrežu preskupo ili preteško.