Nakon više od godinu dana rada na novom vizualnom identitetu, prošlog tjedna je predstavljen novi dizajn stranice Tulumarka.com, što je drugi Tulumarkin redizajn u 14 godina postojanja.
Sukladno promjenama generacija čitatelja i njihovih interesa, te promjenom tima, posljednjih godinu i pol dana Tulumarka je promijenila pristup u kreiranju autorskog sadržaja, a na red je ubrzo došao i redizajn.
'Pri odabiru novog izgleda vodili smo se najnovijim standardima u svijetu digitalnih tehnologija. Mijenjaju se trendovi i način konzumacije sadržaja, stoga smo cijeli portal dodatno prilagodili mobilnim uređajima i olakšali njegovo korištenje. Web je prilagođen svim formatima ekrana, dodane su ikonice za dijeljenje sadržaja putem Facebooka, Vibera i Whatsappa, ukinuli smo rubrike Špica i Ekipa.', navodi Branimir Prskalo, vlasnik medijske kuće Domino Efekt kojoj pripada i Tulumarka.
Video sadržaji i još mnogo toga
Video sadržaj ima sve veći značaj, kako na medijskoj sceni tako i na portalu Tulumarka, stoga je kreirana zasebna VIDEO rubrika, a već neko vrijeme aktivan je i Tulumarkin YouTube kanal na koji se možete pretplatiti.
Posebna pozornost je posvećena slaganju i preglednosti foto galerija koje imaju vrlo važnu ulogu na stranici. Dodan je kratak pretpregled galerije s označenim brojem fotografija u njoj, ubrzan i u potpunosti pojednostavljen prikaz konkretnih fotografija u galeriji.
Od početka postojanja portala Tulumarka.com do danas, na stranici je objavljeno je 9436 galerija noćnih izlazaka u kojima se nalazi oko 207 592 fotke. Rubrika s događanjima je još preglednija - klikom na odabrani datum, sustav izlistava na jednom mjestu sva događanja za taj dan. Novost je da se mogu po datumima pregledati i prošla događanja.
'Temeljem istraživanja među čitateljima i praćenjem analitika, dobili smo jasnu sliku onoga što čitatelji žele i kako bi izgledala njihova idealna Tulumarka - prema tome, naslovnica portala je složena vrlo jednostavno i intuitivno: galerije, događanja, izdvojeni i najnoviji sadržaj. Išli smo na moderan, jednostavan, a pomalo zaigran dizajn, kakav i priliči senzibilitetu portala i tima koji stoji iza njega, s elementima karakteristične zelene Tulumarka boje koja je tu od samih početaka portala (2004.).', navodi nam voditeljica projekta, Kristina Đurak.
Da Tulumarka stvara relevantan autorski sadržaj iz domene noćnog života potvrđuje i prisutnost/citiranost Tulumarkinih sadržaja na gotovo svim vodećim hrvatskim medijima, stoga će se raditi na tome da se na redizajniranoj Tulumarki stvara i prezentira još bolji i relevantniji autorski sadržaj koji uključuje video i foto formate, te autorske članke.