Rakuten, vlasnik Vibera, službeno se objavio promjene poslovanja potaknute vojnim sukobom u Ukrajini
Viber je upravo objavio službenu izjavu vezanu uz rat u Ukrajini. Poznata aplikacija za komunikaciju prlagodit će neke od opcija kako bi pomogla ukrajinskim korisnicima te je također pojasnila nekolicinu detalja vezanih uz privatnost korisničkih podataka.
'U vrijeme rata i humanitarne krize kada su informacije i međusobna komunikacija važniji nego ikad, odlučili smo vas obavijestiti o nekim važnim inicijativama koje mi u Viberu, kao najvećoj regionalnoj komunikacijskoj platformi, poduzimamo s ciljem da podupremo zajednice tijekom ovih teških vremena' pišu iz Vibera.
Prva mjera koju uvode je program za besplatne Viber Out pozive koji će korisnicima pružiti mogućnost poziva bilo kojem fiksnom ili mobilnom telefonu u 34 zemlje. Pozivi se mogu osvariti i u situacijam privremene ili potupune nedostupnosti interneta u zemlji primaoca poziva.
Druga mjera odjekuje aktualnim trendom ograničavanja poslovanja u Rusiji. Viber je, konkretno, prekinuo sve reklamne aktivnosti u toj zemlji, 'kako bi bili sigurni da nitko neće profitirati od aktivnosti na našoj aplikaciji tijekom ovog vremena'.
Treća mjera je trenutna pomoć izbjeglicama. Kompaija ima četiri nova Viber kanala u zemljama s najvećim brojem izbjeglica: Poljskoj, Rumunjskoj, Mađarskoj i Slovačkoj. Cilj im je omogućiti lakši pristup informacijama o 'registraciji, prihvatu, smještaju, prvoj pomoći i ostalim bitnim temama'.
Za kraj su objavili obećanje o privatnosti. 'Viber ne dijeli i nikada neće s vladama dijeliti informacije o njihovim građanima i sadržaje njihovih razgovora. Sve privatne i grupne poruke i privatni pozivi na Viberu u potpunosti su šifrirani. Nitko, pa čak niti Viber ne može pročitati poruke niti čuti pozive. Zbog sigurnosti naših korisnika, povijest komunikacije se ne pohranjuje na Viberovim serverima. Samo korisnik može pristupiti povijesti svoje komunikacije putem svog osobnog uređaja', piše u izjavi.