U sedmom izdanju godišnjeg izvještaja Ericsson ConsumerLaba o TV-u i medijima bez iznenađenja pokazuje i snažan i brzi pomak u konzumiranju TV i video sadržaja prema mobilnosti, no usprkos novitetima još uvijek postoje određene zapreke za potpuno zadovoljstvo potrošača
Podaci Ericsson ConsumerLaba dobiveni iz analize uvida iz 24 zemlje tako govore da, usprkos rastu mobilnih video i TV sadržaja na zahtjev (on-demand) u proteklih sedam godina, pretraživanje sadržaja ostaje velikom frustracijom za korisnike i definitivno ne prati ostale pomake.
Prosječno tjedno gledanje sadržaja putem mobilnih uređaja od 2012. godine do danas se povećalo za čak četiri sata, dok se gledanje putem fiksnih uređaja smanjilo za dva i pol sata. Istovremeno, u SAD-u primjerice korisnici troše 45 posto više vremena na pretraživanje u okviru on-demand usluga nego kod klasičnih usluga.
Zanimljivost je svakako i to da, dok raste potrošnja za usluge videa na zahtjev, korisnici i dalje najviše troše na klasične TV usluge. Više detalja moguće je vidjeti u infografici: