Zamislite kako bi to bilo čitavu školsku godinu pretvoriti u jednu veliku RPG igru
Makar mi sama ideja pretvaranja učenja u gaming od samog starta uzrokuje grčeve u želucu, jedan profesor u SAD-u misli drukčije. Shawn Young je web developer i srednješkolski profesor fizike koji je izmislio RPG sustav koji potiče učenje i timski rad. Ovaj besplatni program pod imenom Classcraft učenike stavlja u timove magova, ratnika i iscjelitelja, te ih tijekom školske godine tretira kao likove u video igri. Učenjem podižu levele, sa svakim levelom dobivaju dodatne vještine, te kontinuirano pomažu svojem timu.
Classcraft from Classcraft on Vimeo.
Ono što je zanimljivo u svemu ovome su "moći" koje učenici mogu koristiti. Jedna od nijh omogućuje im da ponesu bilješke na ispit, dok druga omogućuje dugotrajnije ispite, pa čak i dvominutne izlaske iz učionice tijekom istog. Kako bi dobili ove moći, učenici moraju učiti i surađivati, tako da, ma koliko sve izgledalo idilično - ipak se svodi na rad i disciplinu. Uspjeh aplikacije je u najmanju ruku impresivan. Trenutno ju, naime, koristi preko 70 tisuća učenika i profesora diljem svijeta.
Međutim, ono što mi je osobno zapelo za oko su in-app purchasei koji omogućuju izmjenu avatara i kupnju kućnih ljubimaca unutar Classcraft mobilne aplikacije. Na sreću, premium Classcraft omogućuje profesorima da dijele in-app valutu, što do neke mjere umanjuje iritantnost gore spomenute "freeminum" opcije. Na prvi pogled, kao gameru, ovo mi se čini dosta zabavno, no nekako imam dojam da ovakva ideja možda ne bi prošla kod svih škola. Međutim, tko zna - možda je Classcraft aplikacija koja daje mali uvid u budućnost mnogih školskih programa.