Bizarna sprava samo je jedan od šašavih izuma koje je Rovio predstavio u sklopu svoje #bringtheanger kampanje
Rovio, kompanija odgovorna za godine uništavanja dvoraca uz pomoć vrlo bijesnih ptica pokrenula je bizarnu i zabavnu kampanju uoči proslave desetog rođendana popularne igre. Kampanja se zove #BringTheAnger te uključuje različite eventove i prezentacije nepraktičnih proizvoda usko vezanih uz iskaljivanje bijesa.
Stvari poput automata koji za platežnu metodu prihvaća - udarce i bijes.
'Naš Venting Machine (vending znači prodaja, dok venting znači iskaljivanje ili istresanje) prihvaća bijes kao sredstvo plaćanja - bio to udarac, vika ili trešnja. Rovio će stroj montirati na Times Squareu u New Yorku gdje će 21. studenog biti dostupan od podneva do 20 sati' piše u službenoj izjavi.
Prolaznicima će adekvatnu metodu plaćanja demonstirati nitko drugi nego zvijezda WWE-a The Big Show. Rovio će na kraju kampanje donirati 100 tisuća dolara UNICEF-ovom Fondu za obrazovanje u izvanrednom stanju koji nastoji omogućiti obrazovanje djeci u ratnim zonama diljem svijeta. Sve što trebate napraviti je igrati njihovu mobilnu videoigru koju možete skinuti besplatno.
Kampanja #BringTheAnger protegnut će se kroz cijeli prosinac.
Zanima vas kako izgleda stroj za iskaljivanje bijesa? Bacite pogled na šarmantni promotivni video i nakon toga posjetite Rovio kako biste okrili više o njihovoj bizarnoj promotivnoj kampanji.