PRIORITETI SU PRIORITETI

Remedy otkrio zašto su stopirali Alan Wake 2

22.04.2015 u 07:05

Bionic
Reading

Finci zaslužni za prva dva May Paynea, a trenutno razvijaju i ekskluzivu za Xbox One, 'Quantum Break', otkrili su zašto nikada nisu dovršili drugog Alana Wakea

'Čim smo započeli rad na Alanu Wakeu, utvrdili smo da će igra imati i nastavak. U skladu s tim razvijali smo likove, priču, detalje i izmjene fokusa. Znali smo da će sve to prolaziti kroz promjene, ali kostur smo napravili', objasnio je kreativni direktor Remedyja Sam Lake u razgovoru za Polygon

'Kad smo bili pri kraju razvoja Alana Wakea, počeli smo raspravljati o detaljima nastavka.'


No studio je u tom trenutku odlučio staviti projekt na čekanje i posvetiti se potpuno novom IP-u koji će kasnije postati 'Quantum Break'. Većina dotad dovršenog materijala objavljena je u obliku DLC-a 'American Nightmare'.

Iako i dalje postoji mogućnost da će se Remedy jednoga dana vratiti razvoju novog Alana Wakea, studio je trenutno u potpunosti posvećen Quantumu koji je relativno nedavno odgođen za 2016

Već sada, rekao je Lake, razmišljaju o budućnosti, a jedna od mogućnosti je i novi Wake, o čemu će gotovo sigurno pregovarati s potencijalnim partnerima.