Iz Playboya su objavili kako se povlače s Facebooka. Deaktivirali su korisničke račune kojima upravlja Playboy Enetrprises, a koji su prema podacima te tvrtke okupljali oko 25 milijuna obožavatelja
'Nedavne vijesti o navodnom Facebookovom lošem upravljanju korisničkim podacima učvrstili su nas u odluci o obustavi naših aktivnosti na toj platformi (...) Ne želimo ljude koji nas prate putem naših raznih stranica na Facebooku izlagati onome o čemu se pisalo', naveli su iz Playboya povodom brisanja svojih korisničkih računa na Facebooku.
FRKA JE
U kakav se to skandal upetljao Facebook i šest stvari koje morate o tome znati
Playboy se tako odazvao pozivu na brisanju korisničkih računa u sklopu kampanje #DeleteFacebook, nakon što je to već učinio Elon Musk koji je s najveće društvene mreže svijeta uklonio svoje tvrtke Tesla i SpaceX. Kampanja je pokrenuta nakon što je izbio skandal oko tvrtke Cambridge Analytica i zlorabe korisničkih podataka.
Playboy možda više nema utjecaj kakav je imao na mlađu generaciju tijekom svojih zlatnih godina, ali još uvijek nešto znači starijim generacijama, čijih pripadnika na Facebooku nije mali broj.
Treba napomenuti kako su Playboy - kao i Tesla te SpaceX - i dalje aktivni na Instagramu, društvenoj mreži koja je u vlasništvu Facebooka. Na tu sitnicu zaboravljaju, čini se, brojni zagovaratelji brisanja korisničkih računa na Facebooku, piše Verge.