Platforma za digitalno oglašavanje hrvatskog proizvođača softvera odsad je povezana s četiri velike i popularne društvene mreže, čime je omogućeno uključivanje korisnički generiranog sadržaja
Integracija s društvenim mrežama omogućava korisnicima sustava 'Inform As You Wish' uključivanje korisnički generiranog sadržaja na ekrane i druge projekcijske površine koji se koriste u sustavu digital signage (naziv za elektronske zaslone i prateću tehnologiju (uključivo i softver) koji služe za prikaz TV programa, menija, informacija oglasa i drugih poruka namijenjenih široj publici).
'Inform As You Wish' s Instagrama dohvaća u realnom vremenu fotografije označene s određenom oznakom (tagom). Te informacije mogu se prikazati u realnom vremenu na ekranima.
Isto tako podržano je ručno filtriranje sadržaja od strane moderatora kako bi se spriječila objava nepoželjnih sadržaja na ekranima. Osim prikaza samih slika, dohvaćaju se i različite informacije o slici (npr. broj lajkova), što omogućava korisnicima prikaz sadržaja ovisno o vrijednosti atributa (prikaz fotografija s najviše lajkova, organizacija kreativnih igara i slično).
Integracija platforme 'Inform As You Wish' sa servisom Foursquare omogućava prikazivanje informacija o prijavama korisnika na lokaciji u realnom vremenu (check-in).
Također je moguće prikazati korisnika koji je trenutno u posjedu statusa majora na lokaciji. Prilikom prikaza prijava korisnika, moguće je prikazati i da li je korisnik otključao neku specijalnu ponudu ako takva postoji definirana.
Povezivanje s Twitterom omogućava prikaz i tvitova na ekranima sustava digital signage. Prikaz poruka je u realnom vremenom s podrškom za automatsko filtriranje sadržaja kroz napredni filtar ili ručno autoriziranje prije prikazivanja od strane moderatora.
Osim za prikaz, informacije dohvaćene u realnom vremenu mogu se iskoristiti za upravljanjem prikazom ostalih informacijskih poruka na ekranima.
Integracija s Facebookom omogućava prikaz objava s profila ili stranica na ekranima sustava digitalnog oglašavanja i informiranja. Sadržaj koji se dohvaća s ove društvene mreže također po potrebi prolazi kroz filtar sadržaja koji osigurava automatsko ili ručno filtriranje nepoželjnog sadržaja.